Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jagfick vänta drygt ett år på min som levererader 2021, kanse är vätetiden något längre nu. Kolla med @ERIKSON URHANDEL de har full koll på den klockan.Någon som har koll på hur lång väntetid det är på Speedmaster cal 321?
Bästa Klocksnackare,Jagfick vänta drygt ett år på min som levererader 2021, kanse är vätetiden något längre nu. Kolla med @ERIKSON URHANDEL de har full koll på den klockan.
Okej, då har jag lite koll då. Tack för svaret!Bästa Klocksnackare,
Väntetiden på 321 är lång då tilldelningen är låg. Hos oss, flera år.
Tusen tack för tipset! Uppdaterar en vacker dag om klockan hamnar i min ägo!Jagfick vänta drygt ett år på min som levererader 2021, kanse är vätetiden något längre nu. Kolla med @ERIKSON URHANDEL de har full koll på den klockan.
Den där finns i Skåne och Smålands lokaltidningar. Jag tror att jag fått se den i någon av gratistidningarna i sthlm. Alltid är det någon stackars pensionär som kan tycka att det är bra. Inte ok.Från lokaltidningen där jag bor, riktigt bra försök ändå
Wow va bra, skicka numret så ringer jag direkt!!Från lokaltidningen där jag bor, riktigt bra försök ändå
hoppas du får tag på en 321a. det är en otroligt vacker klocka både fram och baksidaTusen tack för tipset! Uppdaterar en vacker dag om klockan hamnar i min ägo!
Den där ser man lite överallt. Jag har fått frågan två gånger om det är jag Att säga att 25k är en prisidé skulle jag aldrig kunna med.Från lokaltidningen där jag bor, riktigt bra försök ändå
Grattis! Den är fantastiskt fin.Speedy tuesday, I’m back! Landade i safiren till slut, sitter mycket bra
Wow vilken bild!Äntligen tisdag (veckans snabbaste).
Nej! De kommer att tappa kunder fr a till Tudor. Jag tror att de vill att en Speedmaster ska kosta som en Submariner, eller strax över, de anser att speedy är en bättre klocka än en sub. Jag gissar att de kommer att vara nöjd när en Speedmaster prof hesalite kostar runt 125 0000. De andra modellerna kommer att följa med upp. Men de har en katalog med många klockor som inte för tillfället är så heta. Så vem vet vart det slutar.Märkligt att Omega har börjat höja sina priser så frekvent. Tror ni detta är hållbart?
Håller helt med. Rätt så tråkig utveckling att en ny speedy landar på 82 resp 94 och svårt att intala mig själv att den är värd dem pengarna. Inte riktigt kul men visst en ikonisk modell.Nej! De kommer att tappa kunder fr a till Tudor. Jag tror att de vill att en Speedmaster ska kosta som en Submariner, eller strax över, de anser att speedy är en bättre klocka än en sub. Jag gissar att de kommer att vara nöjd när en Speedmaster prof hesalite kostar runt 125 0000. De andra modellerna kommer att följa med upp. Men de har en katalog med många klockor som inte för tillfället är så heta. Så vem vet vart det slutar.
Eftersom du inte skrev upp eller ner - så kan det ju faktiskt vara så att det blir billigare ocksåBästa Klocksnackare,
För er information kommer Omega genomföra en prisjustering den 1 juni 2023. Exakt hur många % har vi inte delgivits ännu.
Trevlig Valborg till er Alla
Samtidigt så kan man diskutera vad som gör Sub så pass mycket mer prisvärt mer än senaste ca 7-8 årens överhype?Jag tror att de vill att en Speedmaster ska kosta som en Submariner, eller strax över, de anser att speedy är en bättre klocka än en sub. Jag gissar att de kommer att vara nöjd när en Speedmaster prof hesalite kostar runt 125 0000. De andra modellerna kommer att följa med upp.
Ja jo men så var det ju med Sub också. I övrigt se mitt svar ovan.Håller helt med. Rätt så tråkig utveckling att en ny speedy landar på 82 resp 94 och svårt att intala mig själv att den är värd dem pengarna. Inte riktigt kul men visst en ikonisk modell.
Har du kollat om du inte har fått in ngt i låset på undersidan? Hur gammal är klockan?Hej,
Har en Speedy 3861, där helt plötsligt låset inte funkar, knapparna är stumma. Fick plocka bort en låssprint för att få av mig klockan...
Någon som varit med om något likande ? Och har en lösning på problemet?