• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Första gången jag testade denna, riktigt nice 😃
 

Bilagor

  • 21D35DD1-F59F-41E8-88E8-576996FAD42B.jpeg
    21D35DD1-F59F-41E8-88E8-576996FAD42B.jpeg
    417 KB · Visningar: 12
Klockan är 1,5 år ungefär 🥴

Skulle kunna kommit något dit, men svårt att se då låset är knäppt. Ska kika på länken du skickade !

Kikade länken, känns inte superlovande och ingen AD i stan så får pröva skicka in den/länken på något annat sätt 😬
Kontakta Swatch Group Stockholm om att skicka länken direkt till dom. Alla Omega under garanti skickas nämligen dit.
 
Får jag fråga vad är det för band , ser bra ut. Har varit i 2 olika butiker för att hitta ett svart klockarmband men hittade inte det jag sökte ... :(
Har även kollat in Hirsch Luca och Heavy Calf men inte tryckt på köpknappen än så länge.Tackar för besväret.
 
Får jag fråga vad är det för band , ser bra ut. Har varit i 2 olika butiker för att hitta ett svart klockarmband men hittade inte det jag sökte ... :(
Har även kollat in Hirsch Luca och Heavy Calf men inte tryckt på köpknappen än så länge.Tackar för besväret.

Detta är ett svart äkta alligator (handmade in Italy). Finns på Cousins.uk i olika utförande för 75-95 pund. Minst lika bra som Omegas egna för 350 pund på samna site. Mycket skönt band efter inkörningsperioden. Moms tillkommer nog i tullfiltret.


IMG_3496.jpeg
IMG_3497.jpeg
 
Tillbaka
Topp