Roses and Shields
Basic
Snyggt läder, vad är det för någotNytvättad och nysmort läder. Redo för nya äventyr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt läder, vad är det för någotNytvättad och nysmort läder. Redo för nya äventyr!
Tack! Håller med fick detta i bröllopsgåva av min hustru september 2020. Så över tre år gammalt men fortfarande riktigt fräscht. Det är från Molequin och heter Dark Cognac Cordovan.Snyggt läder, vad är det för något
Hej!Tack! Håller med fick detta i bröllopsgåva av min hustru september 2020. Så över tre år gammalt men fortfarande riktigt fräscht. Det är från Molequin och heter Dark Cognac Cordovan.
Grattis! Mycket bra val och en klocka som är svår att göra rättvisa på bild. Hoppas kunna bidra med lite inspiration.Äntligen fått tag på en FOiS. Ni som har en, lägg gärna upp foton för inspiration gällande länk och armband.
Tack för bilderna, snygga armband, vad är det för länkGrattis! Mycket bra val och en klocka som är svår att göra rättvisa på bild. Hoppas kunna bidra med lite inspiration.
Alla band förutom första (som är orignalbandet) kommer från Molequin.
Originallänk från Omega 1125 / 617.Tack för bilderna, snygga armband, vad är det för länk
Hej!Originallänk från Omega 1125 / 617.
Tyvärr så sålde jag länken för ett par åt sedan så jag kan inte kolla och inget jag kommer ihåg. Tyckte att jag hade två andra klockor på länk så ville ha Speedyn på läder.Hej!
Går det att korta denna länk, dvs ta bort länkar på armbandet via "pins".
Hej!Tyvärr så sålde jag länken för ett par åt sedan så jag kan inte kolla och inget jag kommer ihåg. Tyckte att jag hade två andra klockor på länk så ville ha Speedyn på läder.