Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt snygg, vilken ref är detHoppas ni haft en snabb tisdag
Tack! Det är en 3592.50 från 1993.Grymt snygg, vilken ref är det
Tack för info, är sugen på en 90-talare, denna ref är ju intressant då man ser urverket.Tack! Det är en 3592.50 från 1993.
Så det är egentligen en 3590.50 fast med baksida i safirglas och ett något mer utsmyckat verk (863 istället för 861).
Klart du ska ha en 90-talare med krämiga tritiumindex, så nöjd att jag slog till på enTack för info, är sugen på en 90-talare, denna ref är ju intressant då man ser urverket.
Jag har börjat leta, men det är många saker man bör ha i åtanke, så det lär ta ett tag. Du kan ju höra av dig om du ser något intressant.Klart du ska ha en 90-talare med krämiga tritiumindex, så nöjd att jag slog till på en
Absolut jag ska ha ögon och öron öppna, hojtar om jag hittar nåt fint ex till saluJag har börjat leta, men det är många saker man bör ha i åtanke, så det lär ta ett tag. Du kan ju höra av dig om du ser något intressant.
Super, tack så mycketAbsolut jag ska ha ögon och öron öppna, hojtar om jag hittar nåt fint ex till salu
Underbar ed whiteHa en bra tisdag!
He's back!
Stort tack i den här tråden är de fart iHe's back!
Välkommen in i värmen igen!
Forstner Contemporary Flat Link inkommen idag trevligt alternativ till 3861-länken.
Härligt! Varmt välkommen hit också. Ja, jag gillar denna Flat Link skarpt. Mycket bekväm och snygg. Jämfört med din länk så blir det också smäckrare, klockan bärs mindre.Stort tack i den här tråden är de fart i
Tråden har redan fått mig till en utgift, .råkade beställa en forstner flatlink
@Stefan S du är ju rena rama influencern
Ja det är tråkigt att man inte kan köpa till glasbaksidan. Jag har frågat Erikson Urhandel men fått höra att Omega säger nej.Ibland funderar jag på att man skulle köpt en Sapphire istället men den är så sjukt bra som den är, det är mest att kunna se verket på baksidan som lockar...
Nu är inte jag något fan av glasbaksida, men visst finns det som am del någonstans? Tycks ha sett detJa det är tråkigt att man inte kan köpa till glasbaksidan. Jag har frågat Erikson Urhandel men fått höra att Omega säger nej.
Så är det säkert. Jag undviker dock som mest am-delar.Nu är inte jag något fan av glasbaksida, men visst finns det som am del någonstans? Tycks ha sett det
Jo jag också. Det är nog säkrast att låta bli, om inte annat för vattentäthetenSå är det säkert. Jag undviker dock som mest am-delar.
Tätheten är väl en färskvara men jag har sköljt min i vatten vid tvätt och det har gått bra (005), skulle inte rekommendera det till någon, men min känsla är att vattentätheten är specad i underkantHur "mycket" vatten klarar Speedyn av i verkligheten?
Läst en del olika där, men har för mig att den är klassad att klara vattenstänk men inte mer.
Duschar och/eller badar ni med era?
Ja, men skulle det passa då? Har för mig att 006-baklocket inte passar på 005, antagligen medvetet gjort av Omega.Ja det är tråkigt att man inte kan köpa till glasbaksidan. Jag har frågat Erikson Urhandel men fått höra att Omega säger nej.