Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du inspirerat kompisen förstås genom att visa dinKompis till mig letar speedy så hojta gärna i PM om ni har tips!
Stämmer bra detHar du inspirerat kompisen förstås genom att visa din
Flat link är så grymt snyggt! Hoppas månklockan får det som originallänk i framtidenLite snabb fika
Ja flat är grymt, speedy DNA kul att man kan utrusta med aftermarket för att få den känslan man vill haFlat link är så grymt snyggt! Hoppas månklockan får det som originallänk i framtiden
Bor inte i Sverige men ska snart åka till Sverige med min Speedmaster och har en fråga. Inga problem att bära den i -15 grader eller?
Ruggit läcker kombo @hepanter, hade ofta min med natot. Är din variant 005?Testar medföljande band, men inget praktiskt i jobbet så tejpen får va kvar o länken åker på igen imorgonbitti ska bara ultraljudstvätta den
TackRuggit läcker kombo @hepanter, hade ofta min med natot. Är din variant 005?
Kul att se att din speedy verkligen kommer till användning. Hur känns det såhär långt?Grym känsla på läder
Tack kul och höra, en speedy är alltid snyggast när den är välanvänd, hade jag haft pengar hade jag gått på en 60 talare också då jag är galen i de gamla referenserna.Kul att se att din speedy verkligen kommer till användning. Hur känns det såhär långt?
Underbar nyans på tavlan och lysmassa ärTrevlig ST på er, nästsista i år!
Tack! Ja den är riktigt fin. Poppar mest i solljus men fick fram den på bilden även i skenet av julbelysningenUnderbar nyans på tavlan och lysmassa är