• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Hej på er alla!

Har en fundering, är det någon som kan sälja en springbar till claspen på en speedmaster länk 1479 från runt 96, eller vet ni var jag kan finna en sådan, eller funkar det med en genreisk 16 mm?

Ni kan svara här eller via PM.

Tack på förhand.
 
Hej på er alla!

Har en fundering, är det någon som kan sälja en springbar till claspen på en speedmaster länk 1479 från runt 96, eller vet ni var jag kan finna en sådan, eller funkar det med en genreisk 16 mm?

Ni kan svara här eller via PM.

Tack på förhand.
Kika med @ERIKSON URHANDEL om du inte får annat napp.
De brukar kunna fiska fram det mesta!
 
Önskar en snabb fredag!

IMG_1911.jpeg
 
Någon som har en speedy att avyttra? Ref 311.30.42.30.01.005, bra skick.

Mvh
 
Vilken speedmaster föredras av erfarna speedy användare?
Trots att jag också är obotlig vitageälskare måste jag slå ett slag för 005, jag köpte en sån med ett uns tveksamhet men har inte ångrat mig. Den törs jag använda både i skidspåret, soffan och på fisketuren, så den blir betydligt mer använd än en vintage som jag hade vatit lite mer rädd om. Men med handen på hjärtat så smäller en gammal krämig tritiumklocka högre
 
Tillbaka
Topp