Torshalla
Basic
![www.omegawatches.com](https://www.omegawatches.com/media/catalog/product/o/m/omega-speedmaster-moonwatch-professional-co-axial-master-chronometer-chronograph-42-mm-31030425004001-5bcb6e.png?w=2000)
Moonwatch Professional Speedmaster Stahl Chronograph Uhr 310.30.42.50.04.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Speedmaster Moonwatch Professional 42 mm, Stahl mit Stahlband Uhren - 310.30.42.50.04.001!
Snig men inte bilig…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den ser fantastisk ut! Gillar starkt att de valt att köra svarta index och visare samt den röda Speedmaster-textenHej på er alla speedyvänner!
Instagramflödet har formligen ockuperats av bilder på den nya vita.
Så, vad säger ni om den nya vita Speedmastern?
https://www.fratellowatches.com/hands-on-with-the-white-dial-omega-speedmaster-daniel-craig/
Tummen upp eller ned...
Nånting som gör att den nuvarande standardlänken gör sig mycket bättre med ljusa tavlor, iaf på bild.![]()
Moonwatch Professional Speedmaster Stahl Chronograph Uhr 310.30.42.50.04.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie Speedmaster Moonwatch Professional 42 mm, Stahl mit Stahlband Uhren - 310.30.42.50.04.001!www.omegawatches.com
Snig men inte bilig…
Tummen ner för min del. Klarar inte av de starka kontrasterna mellan svart och vitt. Jämför bara med vitguldsspeedyn...Så mycket mer harmonisk.Hej på er alla speedyvänner!
Vad säger ni om den nya vita Speedmastern?
https://www.fratellowatches.com/hands-on-with-the-white-dial-omega-speedmaster-daniel-craig/
Tummen upp eller ned...
Tummen upp säger jag dåTummen ner för min del. Klarar inte av de starka kontrasterna mellan svart och vitt. Jämför bara med vitguldsspeedyn...Så mycket mer harmonisk.
![]()
Det är ju det där med läsbarhet också…Tummen ner för min del. Klarar inte av de starka kontrasterna mellan svart och vitt. Jämför bara med vitguldsspeedyn...Så mycket mer harmonisk.
![]()
Ja en väldigt viktig detalj för min del. Dels för att jag har en medfödd ögonskjudom sen blir det inte bättre med åren. Att kunna läsa av tiden snabbt tycker jag är standard för en SpeedyDet är ju det där med läsbarhet också…
Möjligen i början men vad jag kan läsa mig till så är tanken att den kommer att finnas till alla som vill köpa.Jag är imponerad och får erkänna rätt sugen. Bör man räkna med väntelistor i Sverige eller?
Läst samma, tillhör standard sortimentet. Inget om begränsad tilldelning som med Snoopy.Möjligen i början men vad jag kan läsa mig till så är tanken att den kommer att finnas till alla som vill köpa.
Ja det bästa med det här släppet är att det är en vanlig klocka i ett standardutbud att köpa för den som önskar och inget limited trams som jag är så less påTack för alla synpunkter på den nya vita Speedmastern.
Jag gillar inte vita urtavlor överhuvudtaget. De blir kalla och hårda utan själ enligt mig. Men det är min åsikt. Roligt dock att det kommer släpp som går att få tag på för de som gillar den![]()
Någon som har tips på ställe att serva sin Speedmaster?
Modern eller vintage? Modern skulle jag säga Omega AD och gäller det vintage har jag goda erfarenheter av Axel på Farfars klocka. Sen kan den såklart vara såpass gammal att du inte vill betala Omegapriser men ändå för modern för en vintage-uris och då vet jag inte riktigt... Möjligt att Axel kan ta den med faktiskt? Skadar inte att fråga.Någon som har tips på ställe att serva sin Speedmaster?
Tack, den är från 2005 och jag kommer inte sälja den så på så vis kan det vara värt att höra med Farfar först.Modern eller vintage? Modern skulle jag säga Omega AD och gäller det vintage har jag goda erfarenheter av Axel på Farfars klocka. Sen kan den såklart vara såpass gammal att du inte vill betala Omegapriser men ändå för modern för en vintage-uris och då vet jag inte riktigt... Möjligt att Axel kan ta den med faktiskt? Skadar inte att fråga.
Riktigt fin!![]()
Entdecken Sie Speedmaster Moonwatch Professional 42 mm, Stahl mit Stahlband Uhren - 310.30.42.50.04.001!www.omegawatches.com
Snig men inte bilig…