Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok den är bra!Youtubeklipp där nån får testa den nya vita:
Synd att de inte körde på vit bezel också:
Modern eller vintage? Modern skulle jag säga Omega AD och gäller det vintage har jag goda erfarenheter av Axel på Farfars klocka. Sen kan den såklart vara såpass gammal att du inte vill betala Omegapriser men ändå för modern för en vintage-uris och då vet jag inte riktigt... Möjligt att Axel kan ta den med faktiskt? Skadar inte att fråga.
Håller medSvårt att inte älska Hesalite
Vad kostar ett glasbyte?Svårt att inte älska Hesalite
Jag har inte den blekaste aningen, har aldrig gjort och tänker nog inte göra. Såvida det inte är absolut nödvändigt! Man kan ju polera upp plexin med Polywatch, en tub kostar 200kr. Men det är inte heller något jag tänkt göra.Vad kostar ett glasbyte?
Ca 1000kr-1500kr har det varit för mig.Vad kostar ett glasbyte?
Jag har gjort det pga: snyggare lås (längre och utan hål) och behovet av snabbjustering på somrarna. Sen gjorde jag det också pga jag gått ner till att bara äga en klocka, så ville ha den optimala versionen av den klockan. Med det sagt var det absolut värt det för mig.Någon här som har köpt till nya claspen med snabbjustering till eran speedy (årsmodell 2021-)? Och i så fall, tycker ni att det är värt priset? Älskar mina andra klockor med snabbjustering och saknar det på speedyn, men priset känns lite i högsta laget.
Vad fick du betala? Har fått två olika pris när jag har frågat.Jag har gjort det pga: snyggare lås (längre och utan hål) och behovet av snabbjustering på somrarna. Sen gjorde jag det också pga jag gått ner till att bara äga en klocka, så ville ha den optimala versionen av den klockan. Med det sagt var det absolut värt det för mig.
Kostar?Jag har gjort det pga: snyggare lås (längre och utan hål) och behovet av snabbjustering på somrarna. Sen gjorde jag det också pga jag gått ner till att bara äga en klocka, så ville ha den optimala versionen av den klockan. Med det sagt var det absolut värt det för mig.
Hittar inte kvittot på mailen men 4-5000 kr tror jag.Vad fick du betala? Har fått två olika pris när jag har frågat.
Vad fick du betala? Har fått två olika pris när jag har frågat.
Jag fick betala 3.900 krKostar?
Det stämmer nog för mig med. Montering med i priset.Jag fick betala 3.900 kr