• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Trevlig tisdag!

IMG_9478.jpeg

IMG_9477.jpeg

Det var ju en riktigt speciell Omega. Ser snygg ut. Osäker på modellen dock - vilken är det?
Tack ska du ha. Det är en 186.0004. Här är en väldigt bra sida för att läsa mer om modellen.

Det kan ju ändå vara den största fördelen med att vara Speedyägare. Tänk hur många som vaknar upp där ute i stugorna och mår skit för att de medvetet eller omedvetet lider av ett Speedybegär men inte kan släcka det.
Det omedvetna begäret du skriver om måste nästan vara det värsta. Att man inte vet vad man behöver för botemedel för sin dåliga hälsa..
Jag har alltid haft lätt för o tröttna på klockor men speedyn den är nåt särskilt med.
Jag va lite less när jag körde den tre månader i sträck men begäret kommer tillbaka väldigt fort när den får ligga ett litet tag

Det kan ju ändå vara den största fördelen med att vara Speedyägare. Tänk hur många som vaknar upp där ute i stugorna och mår skit för att de medvetet eller omedvetet lider av ett Speedybegär men inte kan släcka det.

Led i stugan mellan julen 2017 och våren 2024. Tillslut, efter många alternativmediciner, svalde jag den bäska medicinen och blev botad.

Tillbaka
Topp