Enlundgren
Basic
Ute i spenaten idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låt det vara är mitt råd. Glaset repas lätt så lär bli flera, hör lite till när man kör hesalite om du frågar migFan lyckades få en minirepa i hesalitglaset. Hur får jag bort den på enklast sätt? Polywatch finns det något som heter. Bra?
Fan lyckades få en minirepa i hesalitglaset. Hur får jag bort den på enklast sätt? Polywatch finns det något som heter. Bra?
Gör det?Autosol fungerar också bra.
Polywatch funkar superbra. Tar 30 sek och glaset blir som nytt varje gång.Fan lyckades få en minirepa i hesalitglaset. Hur får jag bort den på enklast sätt? Polywatch finns det något som heter. Bra?
Gör det?
Testade det på ett MC-visir och det blev bara superrepigt
Vad fräckt!!Har varit på MAX IV laboratoriet i Lund större delen av veckan och verkligen nördat ner mig i vetenskapliga mätningar. När själva hjärtat i mätutrustningen ser ut som månlandaren från Apollo-programmet är man ju nöjd att man har speedy på svart nato.
För oss funkade det väldigt braVad fräckt!!
Har varit med och byggt de dära stället och man är nyfiken på hur allt funkar där inne!