• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Lite coola speedy från Omega eventet
IMG_4564.jpeg
IMG_4574.jpeg

IMG_4569.jpeg
IMG_4576.jpeg
 
Senast ändrad:

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Polen eller? Ingen dålig gruppbild. Kul för dig att få gå på ett sådant event. Den nya TT i gul-guld som syns lite sämre såg blek ut jämfört med övriga. Bara ljuset?
Hej, det var inte Polen, utan Omega HQ i Schweiz. Den nya TT är fin men jag har svårt för båda tavlorna. Roséguldet är mycket finare i verkligheten, och det kommer från en som älskar gulguld.
IMG_4526.jpeg
IMG_4549.jpeg
IMG_4501.jpeg
 
Senast ändrad:

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Hej, det var inte Polen, utan Omega HQ i Schweiz. Den nya TT är fin men jag har svårt för båda tavlorna. Roséguldet är mycket finare i verkligheten, och det kommer från en som älskar gulguld.
IMG_4526.jpeg
IMG_4549.jpeg
IMG_4501.jpeg
Wow, bra där. Museet är bra, helt klart värt ett besök. Varit där på egen hand, men skulle gärna besöka det igen och då på ett evenemang från en AD.
 
  • Like
Reactions: DIR

konkret

Cartier
2-Faktor
Har någon tips på ett 20/16mm svart alligatorband som fungerar med OEM deployant clasp (som för närvarande sitter på OEM nylon-bandet)? :)
 

Axje

Breitling
2-Faktor
Snuset och speedyn räddar mig denna trötta tisdag! Dock inte nöjd med bandet jag bytte till nyligen, brukar i vanliga fall köra på ett vinrött men ville ha ett ljust till sommaren. Om någon har tips på ett ljust, lite tunnare band så får ni gärna hojta! Detta är lite för tjockt!
IMG_6579.jpeg
 
Snuset och speedyn räddar mig denna trötta tisdag! Dock inte nöjd med bandet jag bytte till nyligen, brukar i vanliga fall köra på ett vinrött men ville ha ett ljust till sommaren. Om någon har tips på ett ljust, lite tunnare band så får ni gärna hojta! Detta är lite för tjockt!
IMG_6579.jpeg
Hej! Tycker det är snyggt, vilken ref är det på klockan ser ut som en 90-talare.
 

Axje

Breitling
2-Faktor
Hej! Tycker det är snyggt, vilken ref är det på klockan ser ut som en 90-talare.
Tackar! Jo det ser väl rätt bra ut ändå, är bara lite bulkigt tycker jag!

Är en klocka jag ärvt av farsgubben och är lite osäker på exakt när den är ifrån, tyckte att jag hittade något om att den kunde vara från 91.

Inte bäst på referenser, men ska vara 145.022 har jag för mig!
 
Tackar! Jo det ser väl rätt bra ut ändå, är bara lite bulkigt tycker jag!

Är en klocka jag ärvt av farsgubben och är lite osäker på exakt när den är ifrån, tyckte att jag hittade något om att den kunde vara från 91.

Inte bäst på referenser, men ska vara 145.022 har jag för mig!
Hej! Låter rimligt! Snygg om du någon funderar på att sälja så är jag intresserad gillar 90-talare😀

Rättelse: ser nu att det är arvegods. Ursäkta frågan😕
 
Senast ändrad:
Topp