• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Axje

Breitling
2-Faktor
Hej! Låter rimligt! Snygg om du någon funderar på att sälja så är jag intresserad gillar 90-talare😀

Rättelse: ser nu att det är arvegods. Ursäkta frågan😕
Ingen fara alls! Men jo detta är väl just klockan som jag aldrig säljer.

Finns faktiskt ett coolt signerat foto till från en austronaut också. Tror att farsan var på något signeringstillfälle i samband med köpet. Dock inte en av dem coolaste astronauterna 😅
 

Werder

Omega
Japp, TT...och snart byte till "sommartid"
1000019979.jpg
 

Zuma

Breitling
Hallå! Har köpt ett par klockor här på forumet, men det här blir mitt första inlägg. Jag har en reduced med vad jag tror e referens 38105006, alltså den kom ny med svart Omega läderband, utan länk. Nu tänkte jag beställa en länk, det behöver inte va Omega original. Någon som har tips? Såg att Uncle straps hade en variant. Någon som testat? Antar att man får räkna in tull och moms därifrån?
 

Enlundgren

Cartier
Hallå! Har köpt ett par klockor här på forumet, men det här blir mitt första inlägg. Jag har en reduced med vad jag tror e referens 38105006, alltså den kom ny med svart Omega läderband, utan länk. Nu tänkte jag beställa en länk, det behöver inte va Omega original. Någon som har tips? Såg att Uncle straps hade en variant. Någon som testat? Antar att man får räkna in tull och moms därifrån?
Ja precis, frakt tull och moms tillkommer. Jag har handlat en del därifrån och varit mycket nöjd så reduced länken borde inte vara något undantag
 
Topp