• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Ingen speedy i samlingen längre men testade denna i söndags. Rätt fin ändå 😊
IMG_1195.jpeg

Noterade just att Omega originalband är sanslöst dyra. Har köpt från Lange o AP men kommer inte ihåg att priserna låg på den här nivån.
Vad säger ni?

Jag hade aldrig någonsin köpt Nato eller gummi från Omega. Sinnessjuka priser när det finns minst lika bra, om inte bättre, hos tredjepart för en tiondel av priset

Noterade just att Omega originalband är sanslöst dyra. Har köpt från Lange o AP men kommer inte ihåg att priserna låg på den här nivån.
Vad säger ni?

Tänkte jag skulle försöka prova Speedmastergummit i någon butik och se hur det upplevs (har ju viklås) men i det här fallet blir det ändå väldigt svårmotiverat med 3620:- för två gummiremmar utan lås :rolleyes:

Dom sätter dom här priserna för att dom kan, kunden skall uppleva att man har en verklig premiumprodukt i sin ägo då tillbehör kostar så här mycket. Inte för att jag vill försvara Omega men har konstaterat att IWC tar lika bra betalt för läder/gummi och t ex Hublot tar mer.

Tillbaka
Topp