Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade aldrig någonsin köpt Nato eller gummi från Omega. Sinnessjuka priser när det finns minst lika bra, om inte bättre, hos tredjepart för en tiondel av prisetNoterade just att Omega originalband är sanslöst dyra. Har köpt från Lange o AP men kommer inte ihåg att priserna låg på den här nivån.
Vad säger ni?
Uhrenarmbänder: Verleihen Sie Ihrer OMEGA einen neuen Look | OMEGA DE®
Entdecken Sie die breite OMEGA Uhrenarmbänder Kollektion. Genießen Sie die Eleganz der von OMEGA® hergestellten Accessoires !www.omegawatches.com
Tänkte jag skulle försöka prova Speedmastergummit i någon butik och se hur det upplevs (har ju viklås) men i det här fallet blir det ändå väldigt svårmotiverat med 3620:- för två gummiremmar utan låsNoterade just att Omega originalband är sanslöst dyra. Har köpt från Lange o AP men kommer inte ihåg att priserna låg på den här nivån.
Vad säger ni?
Uhrenarmbänder: Verleihen Sie Ihrer OMEGA einen neuen Look | OMEGA DE®
Entdecken Sie die breite OMEGA Uhrenarmbänder Kollektion. Genießen Sie die Eleganz der von OMEGA® hergestellten Accessoires !www.omegawatches.com
Välkommen in i värmen!Relativt nybliven speedy ägare. Lite svårt för länken först. Men den växerväntar in en US1479 länk. Får se om jag kanske ändå låter 1861 länken få sitta kvar.
![]()
Ser perfekt ut med länken på din armRelativt nybliven speedy ägare. Lite svårt för länken först. Men den växerväntar in en US1479 länk. Får se om jag kanske ändå låter 1861 länken få sitta kvar.
![]()
Verkligen snygg kastanjebrun färg på det första bandetDet heter väl ny klocka, nya band?
Ett från @Ragnr - finband till fest.
Ett från Jan på watchstrapheaven som efterliknar bandet jag fick med vid köpet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkligen snygg kastanjebrun färg på det första bandet![]()
Var har du köpt?
Funderat på att skaffa en länk men får nog bli kvar på lädret och möjligen ett Nato till sommaren i annan kulör än det blå.Tänkte sätta på länken men får bli kvar på mockan.
![]()
Klart du ska skaffa länk. Klockan får en helt annan karaktär.Funderat på att skaffa en länk men får nog bli kvar på lädret och möjligen ett Nato till sommaren i annan kulör än det blå.
![]()