• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Tillhör också skaran som anser att Speedyn gör sig bäst på länk men den här bandet ser ut som ett riktigt trevligt alternativ för de få varma, ljusa månaderna vi ser fram emot.
OT
De här är de enda som har kvar bandet.
Hirsch verkar ha lagt ner serien, obegripligt.

IMG_6889.jpeg

Senast ändrad:
Passar på att fråga här då det säkerligen finns någon eller några med bra koll här inne, vart hittar man bezel insert till vettig peng? ☺️

Gillar min modd till tusen men skulle önska att den avvek lite mer än bara med länken från vad den utger sig från att vara…

Passar på att fråga här då det säkerligen finns någon eller några med bra koll här inne, vart hittar man bezel insert till vettig peng? ☺️

Gillar min modd till tusen men skulle önska att den avvek lite mer än bara med länken från vad den utger sig från att vara…
Valfri Omega-certifierad verkstad kan beställa vilken bezel du vill, bara att fråga och se om dom är villiga. Dom är inte speciellt dyra heller.

Omegas delnr. är:
Tachymeter: 082SU1589
Pulsometer: 082SU1589PU
Decimal: 082SU1589DE
Telemeter km: 082SU1589TE1
Telemeter miles: 082SU1589TE2

Valfri Omega-certifierad verkstad kan beställa vilken bezel du vill, bara att fråga och se om dom är villiga. Dom är inte speciellt dyra heller.

Omegas delnr. är:
Tachymeter: 082SU1589
Pulsometer: 082SU1589PU
Decimal: 082SU1589DE
Telemeter km: 082SU1589TE1
Telemeter miles: 082SU1589TE2
Åååh, precis ett sådant här svar jag hoppades på! 😍
Stort stort tack 🙏

Tillbaka
Topp