• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Idag blir det länkbyte
IMG_2933.jpg
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Trevligt lördagsnöje :)
Vilken blir nya länken? 1117?
1171 ja, men eftersom jag är småbarnsförälder som får lite sömn och därför är mer trött och dum i skallen så köpte jag 640 ends istället för 633 till 1171, så mao blir det inget länkbyte :banghead: Skulle någon ha ett par över så är jag intresserad.
 

DanneS

Omega
1171 ja, men eftersom jag är småbarnsförälder som får lite sömn och därför är mer trött och dum i skallen så köpte jag 640 ends istället för 633 till 1171, så mao blir det inget länkbyte :banghead: Skulle någon ha ett par över så är jag intresserad.
Nej vad tråkigt! o_O
640, vad är det till, 1175?
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
1171 ja, men eftersom jag är småbarnsförälder som får lite sömn och därför är mer trött och dum i skallen så köpte jag 640 ends istället för 633 till 1171, så mao blir det inget länkbyte :banghead: Skulle någon ha ett par över så är jag intresserad.
Vilken Depp! Känner igen fenomet med "kokt hjärna".:hungover: Ser ändå fram emot slutresultatet när rätt ändlänkar väl har infunnit sig.
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
En bild på min lilla Speedmaster Professional samling nu när jag fått tillbaka min 145.012-67:a som förvirrade sig till Omega i Schewiz för att jag skulle kunna få ett kostnadsförslag på service (vilket jag avböjde, vista inte om att AD:en inte kunde göra det själv, ville absolut inte att Omega skulle "förstöra" klockan för mig!) samt min "bibel" :)
P1000501.jpg

Ursäkta kvaliteten på bilden, håller på att försöka lära mig fota klockor vilket inte är det allra lättaste :(
Edit: provade justera bilden med Photoshop så den blev nog lite bättre i alla fall :)
P1000501 copy.jpg
 
Senast ändrad:

Chuck

Patek
2-Faktor
Hej speedys!

I bigbox ligger det en saltpåse under klockkudden. Ni vet sån liten påse (do not eat) man får med när man köper skor. Ska den ligga kvar i lådan eller ska jag ta ut den?

Använder lådan som förvaringsplats för speedyn.
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
En bild på min lilla Speedmaster Professional samling nu när jag fått tillbaka min 145.012-67:a som förvirrade sig till Omega i Schewiz för att jag skulle kunna få ett kostnadsförslag på service (vilket jag avböjde, vista inte om att AD:en inte kunde göra det själv, ville absolut inte att Omega skulle "förstöra" klockan för mig!) samt min "bibel" :)
P1000501.jpg

Ursäkta kvaliteten på bilden, håller på att försöka lära mig fota klockor vilket inte är det allra lättaste :(
Edit: provade justera bilden med Photoshop så den blev nog lite bättre i alla fall :)
P1000501 copy.jpg
Mycket stilig laguppställning där!:hungry:
Grattis!
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Verkar inte bli någon paketöppning på Speedy Tuesday för min del :( står fortfarande bara som inlämnad av avsändaren. Får hoppas på onsdag istället!
 
Topp