Grattis, vilket köp!Nyinköpt Speedy med ett racingläder, helnöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, vilket köp!Nyinköpt Speedy med ett racingläder, helnöjd!
Speedmaster-tråden är 169 sidor medan Omega-tråden är 33. Säger något om vilken modell Omega lyckats bäst med.
Snyggt! Snyggt racingläderNyinköpt Speedy med ett racingläder, helnöjd!
Nyinköpt Speedy med ett racingläder, helnöjd!
Trevligt lördagsnöjeIdag blir det länkbyte
1171 ja, men eftersom jag är småbarnsförälder som får lite sömn och därför är mer trött och dum i skallen så köpte jag 640 ends istället för 633 till 1171, så mao blir det inget länkbyte Skulle någon ha ett par över så är jag intresserad.Trevligt lördagsnöje
Vilken blir nya länken? 1117?
Nej vad tråkigt!1171 ja, men eftersom jag är småbarnsförälder som får lite sömn och därför är mer trött och dum i skallen så köpte jag 640 ends istället för 633 till 1171, så mao blir det inget länkbyte Skulle någon ha ett par över så är jag intresserad.
Korrekt!Nej vad tråkigt!
640, vad är det till, 1175?
Härligt! Grattis och välkommen in i värmen!Nyinköpt Speedy med ett racingläder, helnöjd!
Vilken Depp! Känner igen fenomet med "kokt hjärna". Ser ändå fram emot slutresultatet när rätt ändlänkar väl har infunnit sig.1171 ja, men eftersom jag är småbarnsförälder som får lite sömn och därför är mer trött och dum i skallen så köpte jag 640 ends istället för 633 till 1171, så mao blir det inget länkbyte Skulle någon ha ett par över så är jag intresserad.
Så nice! Var får man tag i 1171-länk? Blev sugen!Idag blir det länkbyte
De går fortfarande att köpa nya från Omega. Kostar en slant, men det är en snygg länk.Så nice! Var får man tag i 1171-länk? Blev sugen!
Din klocka ser ut att vara i ett mycket fint skick, bara att gratuleraMin 145.012-67 cal. 321
Min 145.012-67 cal. 321
Jäkligt fin! Original tavla och visare? Härlig iaf!!
Min 145.012-67 cal. 321
Det är det! Tror jag ska byta snart jag med. Sugen på brunt racing igen.Det var längesedan jag körde speedyn på läder. Hade helt glömt av hur najs det är
Big ups brorsan! Nu är du med i gänget igenNyinköpt Speedy med ett racingläder, helnöjd!
Mycket stilig laguppställning där!En bild på min lilla Speedmaster Professional samling nu när jag fått tillbaka min 145.012-67:a som förvirrade sig till Omega i Schewiz för att jag skulle kunna få ett kostnadsförslag på service (vilket jag avböjde, vista inte om att AD:en inte kunde göra det själv, ville absolut inte att Omega skulle "förstöra" klockan för mig!) samt min "bibel"
Ursäkta kvaliteten på bilden, håller på att försöka lära mig fota klockor vilket inte är det allra lättaste
Edit: provade justera bilden med Photoshop så den blev nog lite bättre i alla fall
Den är tänkt att absorbera eventuell luftfuktighet så låt den vara kvar.Hej speedys!
I bigbox ligger det en saltpåse under klockkudden. Ni vet sån liten påse (do not eat) man får med när man köper skor. Ska den ligga kvar i lådan eller ska jag ta ut den?
Använder lådan som förvaringsplats för speedyn.
Kroko: http://www.cheapestnatostraps.com/c.../da-vinci-alligator-black?variant=17666420613Någon som kan tipsa om ett svart läderarmband runt 500-hundringen? Gärna kroko eller struts utförande.
Hittade några intressanta. Hur upplevs kvalitén kontra priset? Är det du som ligger bakom sidan?Kroko: http://www.cheapestnatostraps.com/c.../da-vinci-alligator-black?variant=17666420613
Svart: http://www.cheapestnatostraps.com/c...ands/products/ponza-black?variant=17184132933
Firma från Stockholm så snabb leverans