Jo. Och jag som tyckt att mocka blir för mjukis. Får nog tänka om.Fan vad vacker den är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo. Och jag som tyckt att mocka blir för mjukis. Får nog tänka om.Fan vad vacker den är.
Vilken skönhet! Har den siktats i tråden tidigare?Speedy-tisdag i bankfacket.
Så kan det ju vara... Dvs det trodde jag med tills jag tittade på den en andra gångJodå, den har nog varit med någon gång. Men den är väl så fräsch att folk tror att det är en FOIS.
Lite ledsen för att du besvarat den fråga @JohnZ ställde men inte min Jag såg ju direkt att det inte var frågan om någon FOISJodå, den har nog varit med någon gång. Men den är väl så fräsch att folk tror att det är en FOIS.
Sorry, missade det . 2998-62, helt original och fullständigt mint. Inte en skråma - och så ska den förbli. Jag skulle förmodligen begå harakiri med en rostig såg om jag skulle råka sätta ett märke i den...Lite ledsen för att du besvarat den fråga @JohnZ ställde men inte min Jag såg ju direkt att det inte var frågan om någon FOIS
Ingen fara Otroligt fin klocka du har, jag förstår verkligen att du är mycket rädd om denSorry, missade det . 2998-62, helt original och fullständigt mint. Inte en skråma - och så ska den förbli. Jag skulle förmodligen begå harakiri med en rostig såg om jag skulle råka sätta ett märke i den...
Riktigt snyggt! Var har du köpt bandet?Kör på the Real Deal i stället!
Köpte det av @FilipF på Köp & SäljRiktigt snyggt! Var har du köpt bandet?
hehe fail, men det ser ju också riktigt bra utOj, du har nog trott att jag frågade dig! Frågan var ställd till @JohnZ
Det kommer från Monkey Swag, om jag minns rätt.Riktigt snyggt! Var har du köpt bandet?
Asså den svarta speedyn passar så sjukt bra på läder!
Tackar! Denna ser ut att vara ganska lik http://www.monkeyswag.com/mks-natowatch-strap-olive-green-matte-fittings.htmlDet kommer från Monkey Swag, om jag minns rätt.
Jag vågar inte svära på att det är ett exakt likadant. Jag har själv ett gäng olika olivgröna natoband pga alla olika nyanser som finns.Tackar! Denna ser ut att vara ganska lik http://www.monkeyswag.com/mks-natowatch-strap-olive-green-matte-fittings.html
Närbild på mitt:Tackar! Denna ser ut att vara ganska lik http://www.monkeyswag.com/mks-natowatch-strap-olive-green-matte-fittings.html
Riktigt snyggt! Blir nog till att beställaNärbild på mitt:
Klämsugen är jag! Har lite svårt denna vekcka då reser bort, men nästa vecka kanske det skulle gå att ses? Kan ta det via PM härifrån.
Den här finns i Örebro om du är klämmsugen.
Ren poesi!Efter flera dagars dumheter känns det åter igen rätt när Ms. Blueberry Moon äntligen är runt vänster handled.
Den där tyngden från ett manuellt 861 man känner igen så väl. Länkens subtila rassel och hesalitens reflektioner.
Kärlek.
Får strunta i att klämma nu när det kom upp några speedys på KoS. Slog till på en 311.30.42.30.01.005 med gigant boxen, några månader gammal bara. Så nu är det en tung väntetid tills jag får plocka upp den ur lådan!
Bara till att gratulera och välkomna sig in i värmenFår strunta i att klämma nu när det kom upp några speedys på KoS. Slog till på en 311.30.42.30.01.005 med gigant boxen, några månader gammal bara. Så nu är det en tung väntetid tills jag får plocka upp den ur lådan!
Snyggt!Nyinköpt Speedy med ett racingläder, helnöjd!
Omega har flera bra modeller Speedy är en av dem.Speedmaster-tråden är 169 sidor medan Omega-tråden är 33. Säger något om vilken modell Omega lyckats bäst med.
Kör försiktigtSpeedy i sitt rätta element, racing!!!