MartinKalle
Basic
Äntligen hemkommen efter en lång dag. Speedyn gör en lika gott sällskap på kontoret som på soffan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har varit blodisande!Grattis @JohnZ ! Ja, jag minns att det var rätt varmt hemma i ditt kök, sen förstod jag varför Har varit en frusen dryg vecka förstår jag.
Klockan är en 3572, tavlan är en 3570.31 mitsukoshi, även visarna är utbytta till silver för minuter/timme och krono-sekunden.Frän modell! Vad är det för special?
Du är nöjd med den förstår jag ?Speedy Tuesday...
Appappapp!Har just kommit hem och smällt på ett silvergrönt nato. Just nu känns allt så fint!
Ett ypperligt val! Väntar på att välkomna dig in i värmen.Bestämt mig för att Speedmaster Moonwatch blir min nästa klocka! Nu är frågan bara var jag ska köpa den...
Beggad?
Ad? (Vilken i STHLM isf?
Gråhandlare?
Tillfället avgör. Köpte en 10 mån gammal på KS som fanns lokalt. Jag ville ha senaste ref men måste inte ha nytt. Bara att hålla ögonen öppna ett tag så dyker "rätt" klocka upp.Bestämt mig för att Speedmaster Moonwatch blir min nästa klocka! Nu är frågan bara var jag ska köpa den...
Beggad?
Ad? (Vilken i STHLM isf?
Gråhandlare?
Det är ett under statement av gigantiska slag...Du är nöjd med den förstår jag ?
Jo, serru...Appappapp!
Länken då?
Bra fångat!Mitt försök att fånga omgeamärket i glaset.
Jag vet inte säkert men tror att det bara är hesalitglasen som har det.Har alla speedmasters märket i glaset?
Tvekar inte för en sekund på att min är äkta men kan ej se något märke i glaset.
Är den ny?Har alla speedmasters märket i glaset?
Tvekar inte för en sekund på att min är äkta men kan ej se något märke i glaset.
Köpt ny hos AD men några år sedan den tillverkades.Är den ny?
Om den är begagnad kan det vara bortpolerat av nån tidigare ängare.
@d96angl har en '57 med safirglas fram och bak. Har aldrig hört om ett Omega safirglas med logga. Min AT från i fjol har definitivt ingen.Är den ny?
Det ska då vara en nitisk polerare då loggan sitter på insidan glaset =)Är den ny?
Aaahh.. diden't know that. Men det låter ju Iofs logiskt.Det ska då vara en nitisk polerare då loggan sitter på insidan glaset =)
Jag provade en förra veckan. Mycket fin men jag fick inte samma feeling som av Pro'n.Någon som har erfarenheter av Speedmaster "first omega in space"? Reference – 311.32.40.30.01.001