Sorry, men jag är nästan helt säker på att den inte är äkta. Jag ser inget som stämmer med denklockan fick av pappa. Han har haft det för länge sedan nånstans 2000 år köpte han här är nya modellen av denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry, men jag är nästan helt säker på att den inte är äkta. Jag ser inget som stämmer med denklockan fick av pappa. Han har haft det för länge sedan nånstans 2000 år köpte han här är nya modellen av denna
Tackar för svaret! Jag har redan ett svart men ska kolla upp det bruna.Omega mesh, kan ej referensen.
Bandet kommer från watch band center och är av märket fluco om jag inte minns fel.
Hade ett brunt och ett svart. Kvalitén var riktigt bra, och priset var löjligt lågt.
Den stämmer inte mycket med den nya på bilden...Sorry, men jag är nästan helt säker på att den inte är äkta. Jag ser inget som stämmer med den
Gå til en urmakare och kolla om den är äkta. De kan se på en sekund. Svårt med bara bilder.Men det är ju en gammalt modell av omega kolla på nya på bezelen up till 1000 och den som jag har bara upp till 500.
Oooohhhh...Omega mesh, kan ej referensen.
Bandet kommer från watch band center och är av märket fluco om jag inte minns fel.
Hade ett brunt och ett svart. Kvalitén var riktigt bra, och priset var löjligt lågt.
Grymt snygg bild!Tycker att bilden förtjänar att hamna här också!
Det är ju trots allt en Speedmaster
Tack!Grymt snygg bild!
Ska gå efter jobbet och kolla.Gå til en urmakare och kolla om den är äkta. De kan se på en sekund. Svårt med bara bilder.
Snyggt band. Var har du köpt det?Värmer upp inför black friday
Tack Av Peter...Snyggt band. Var har du köpt det?
Grattis.Som jag längtat efter att göra entré på riktigt i denna härliga tråd!
Välkommen in i värmenSom jag längtat efter att göra entré på riktigt i denna härliga tråd!
Kan inte bli fel!Grattis.
Riktigt snygg.
Det är så jag funderar på om man skulle kompletera med en professional...
Den ser märklig ut för att den är fejk.Jag tycker din speedy ser märklig ut... det kanske är vinkeln. Har du någon bättre bild? Den ser ut att ha för tjock tachy, dålig länkinfästning, platt safirglas och jämnbred bevel längst med caset på din bild.
Var i Stjärnurmakarna Västerås 1677. Jag jobbar där och gick till urmarke omegan var helt äkta @Bingoraalf Ni båda två tänkte att det var inte äkta och istället lita på pappa gick jag ditt, skulle han lura mig?! Men en klocka som han har haft 16år.Gå til en urmakare och kolla om den är äkta. De kan se på en sekund. Svårt med bara bilder.
Snacka inte skit okej? Det känns som att du har haft klockan's 100åring erfarenhetens.Den ser märklig ut för att den är fejk.
Nejdå, inga problem. Har dock aldrig sett en Speedmaster med en 24h-skala på registertavlan kl. 3. Eller så tunn gravyr på spännet. Eller så skev tachy-skala.Snacka inte skit okej? Det känns som att du har haft klockan's 100åring erfarenhetens.
Välkommen in i värmen!
Min tur att också hoppa in i gänget
Whata fuck is this då?? Finns det nån anledning att det är fejk? Till och med. Farsans som hade haft 16år. Och dessutom Inga bra replika skulle funka 16år. Tänk efter innan du börjar säga nånting. Hay?Nejdå, inga problem. Har dock aldrig sett en Speedmaster med en 24h-skala på registertavlan kl. 3. Eller så tunn gravyr på spännet. Eller så skev tachy-skala.
Thata fuck är en helt annan referens med en 24-skala klockan 9, inte 3. Din klocka och denna har inte ens samma urverk. Alla klockor, äkta som replikor, har urverk som kan ersättas/lagas med jämna mellanrum.
Whata fuck is this då?? Finns det nån anledning att det är fejk? Till och med. Farsans som hade haft 16år. Och dessutom Inga bra replika skulle funka 16år. Tänk efter innan du börjar säga nånting. Hay?
Fick hem Bibeln idag. Låt nörderiet nå en annan nivå