• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Snälla, kan vi försöka hålla den trevliga tonen i våran lilla mysiga grupp? Ingen gillar sura miner :)

dsc03410.jpg

Whata fuck is this då?? Finns det nån anledning att det är fejk? Till och med. Farsans som hade haft 16år. Och dessutom Inga bra replika skulle funka 16år. Tänk efter innan du börjar säga nånting. Hay?

Thata fuck är en helt annan referens med en 24-skala klockan 9, inte 3. Din klocka och denna har inte ens samma urverk. Alla klockor, äkta som replikor, har urverk som kan ersättas/lagas med jämna mellanrum.

Ta upp fråga i "den lilla är den äkta"- tråden istället. Så kan fler och mer insatta personer yttra sig :)

Var i Stjärnurmakarna Västerås 1677. Jag jobbar där och gick till urmarke omegan var helt äkta @Bingoraalf Ni båda två tänkte att det var inte äkta och istället lita på pappa gick jag ditt, skulle han lura mig?! Men en klocka som han har haft 16år.
När jag gick ditt hade klockan i väskan jag tog den och gav till honom han sa direkt att det är äkta. Själva klockan's vikt och länk till och med. Sen kollade på utseendet så att det är modellen av vintage.
Och här är några bilder som jag tog hemma, han visade om du tror inte heller på mig då du kan gärna skriva siffrorna som finns. Jag vet att ni har haft klockor mer än vad jag har haft men utan att veta det går inte ta bara och diskutera. Felet är jag skulle lita på min pappa istället lyssna på er:cool:
Men vad bra. Då har du maturligtvis fått ett äkthetsintyg också. Har du en bild på det?

Eh, sover Dolly Parton på rygg?:D Speedyn är mästerligt snygg på allt men de klassiska militära färgerna är skottsäkra val. Jag är uppriktigt glad för din skull.:)
Nato är kanon på Speedy :). Svart, grönt, grått, sand o sv oändliga möjligheter.

Har förstått de:)
Först och främst måste jag köpa ett gult,rött blått Nato som jag sett vissa här ha. Det kommer passa perfekt för matchdagar ;) annars är det väl egentligen bara beställa ett gäng och testa antar jag :)
Tack John! Då kan du tänka dig hur jag känner :D

Har förstått de:)
Först och främst måste jag köpa ett gult,rött blått Nato som jag sett vissa här ha. Det kommer passa perfekt för matchdagar ;) annars är det väl egentligen bara beställa ett gäng och testa antar jag :)
Tack John! Då kan du tänka dig hur jag känner :D
Då skulle jag försöka få tag i ett svart/gult/rött då....;)

Tillbaka
Topp