Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar att hon har två klockor!Någon som har för mycket tid och har lust att söka fram ett par end länkar åt mig?
Vad är det Serova har för speciella end länkar?
Heter Bear Nato, tyskt märkeVad är det där för Nato?!
Rob har ju kampanj på omega fr.o.m. Nu och hela december.såg att uret har höjt sitt pris på ref 005 från 33 till 35. Har listpriset ökat ? Någon som vet?
Är inte intresserad av att köpa, undrade bara!Rob har ju kampanj på omega fr.o.m. Nu och hela december.
005an kostar då runt 31'
Ja, det stämmer! Vem kunde tro att dom skulle komma igen med detta?Rob har ju kampanj på omega fr.o.m. Nu och hela december.
005an kostar då runt 31'
Bestämt mig för att Speedmaster Moonwatch blir min nästa klocka! Nu är frågan bara var jag ska köpa den...
Beggad?
Ad? (Vilken i STHLM isf?
Gråhandlare?
Ett ypperligt val! Väntar på att välkomna dig in i värmen.
Jag skulle försika hitta en begagnad från 70-80 så du får lite härlig patina på tavlan
Tillfället avgör. Köpte en 10 mån gammal på KS som fanns lokalt. Jag ville ha senaste ref men måste inte ha nytt. Bara att hålla ögonen öppna ett tag så dyker "rätt" klocka upp.
Välkommen in i värmen!
räkna med 5-6000 om du köper från svensk AD och om du ska ha viklås.Är det någon som vet listpriset på originalläder + lås till Professional ? Det som sitter på den här:
https://www.omegawatches.com/watche...rofessional-chronograph-42-mm/31133423001001/
Grattis! Ja, tillfället kom.
Puh! Misstänkte det. Får kolla hos Hirsch o dylika.räkna med 5-6000 om du köper från svensk AD och om du ska ha viklås.
Är det någon som vet listpriset på originalläder + lås till Professional ? Det som sitter på den här:
https://www.omegawatches.com/watche...rofessional-chronograph-42-mm/31133423001001/
Tack, tanken på att köpa original läder och viklås från Omega har nu lämnat min hjärna.Bergströms ville ha 7500kr för orginalläder med viklås till min Speedy 57'.
Härligt! Grattis till en pangdeal på snyggaste klockan!
Härlig bild! Speedy, nato, sol! Perfekt comboGrönt Nato är aldrig fel på speedyn!
Kan sakna den korta men underbara tid då vi hade en alldeles egen speedytuesdaytråd.Känner mig redigt taggad inför morgondagen!
När var det? Varför försvann den?Kan sakna den korta men underbara tid då vi hade en alldeles egen speedytuesdaytråd.
det var nog ett par år sedan iaf... Det började dyka upp lite många olika dagens-trådar för admins smak så alla samlades i dagens klocktråd. Det är bara fredagstråden som lever vidare som en egen tråd.När var det? Varför försvann den?
Jag förstår. Speedytråden är ju tack o lov väldigt aktiv och välmående. Det känns inte som BS när man kallar den för KS mysigastedet var nog ett par år sedan iaf... Det började dyka upp lite många olika dagens-trådar för admins smak så alla samlades i dagens klocktråd. Det är bara fredagstråden som lever vidare som en egen tråd.
Ja, Speedytråden är riktigt mysig. Knappt så en speedytuesday-tråd behövs egentligen.Jag förstår. Speedytråden är ju tack o lov väldigt aktiv och välmående. Det känns inte som BS när man kallar den för KS mysigaste