Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Tack @ROB-1832 för en väldigt trevlig juldeal och ett trevligt bemötande, skönt att återigen ha världen snyggaste kronograf på armen!
Kul och grattis Jag förstår att så många köper Speedyn, prisvärd och sjukt mångsidig. Jag högg en Speedy vid förra årets kampanj, den sitter säkert. I år slog jag till på en blå SMP-c. Nu väntar jag bara på leverans. Tack igen @ROB-1832Tack @ROB-1832 för en väldigt trevlig juldeal och ett trevligt bemötande, skönt att återigen ha världen snyggaste kronograf på armen!
Spänner 18 mm ligger på ca 500Vad ligger spännen på till läderband? Finns de i både 16mm och 18mm? Vad ligger viklås på?
Från AD dvs.
Spänner 18 mm ligger på ca 500
Ett viklås får man nog ändå betala 3000-4000 för (nån får gärna bekräfta detta). OBS till viklåset behövs oftast specialband.
Hela faderasket? Mums, vad härligt!Beställde precis en bandsallad till Speedyn
Nej nej.. det tror jag verkligen inte. Helt säker på att det finns 16 mm med.Tack!
Så det är vintage för 16mm som gäller?
Gött mos grattis! Har inte haft min på en vecka men ses imorgonTack @ROB-1832 för en väldigt trevlig juldeal och ett trevligt bemötande, skönt att återigen ha världen snyggaste kronograf på armen!
KBK!Har varit sugen ett bra tag på en Speedy nu. Erbjudandet från ROB och annalkande tisdag bådar inte gott för plånboken... (Fast i och med erbjudandet gör det ju typ det).
Jag måste åtminstone sova på saken.. Imorgon kikar jag in här och spanar in er fartfyllda tisdag!KBK!
Som det moderna ordspråket lyder
Magisk klocka, inget att fundera på.Har varit sugen ett bra tag på en Speedy nu. Erbjudandet från ROB och annalkande tisdag bådar inte gott för plånboken... (Fast i och med erbjudandet gör det ju typ det).
Spännen är betydligt billigare än så. Viklås tog Franks ur 5500:- vilket är helt galet dyrt.Spänner 18 mm ligger på ca 500
Ett viklås får man nog ändå betala 3000-4000 för (nån får gärna bekräfta detta). OBS till viklåset behövs oftast specialband.
Jaha?Spännen är betydligt billigare än så. Viklås tog Franks ur 5500:- vilket är helt galet dyrt.
Dra iväg ett mail till Eriksons Urhandel och fråga pris vetja.
Fast att hålla på leta runt efter billigaste hela tiden, kan varmt rekommendera Eriksons Urhandel, servicen där är topp klass och man alltid känner sig välkommen. Plus att Richard & Filip sportar Speedy går ej av för hackor.Jaha?
Jag betalade i alla fall 500 hos RobE.
Kanske skulle kollat med andra.. jaja, fint är det i alla fall
Exakt.Fast att hålla på leta runt efter billigaste hela tiden, kan varmt rekommendera Eriksons Urhandel, servicen där är topp klass och man alltid känner sig välkommen. Plus att Richard & Filip sportar Speedy går ej av för hackor.