• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Imorgon drar jag av denna!
IMG_8033.JPG

IMG_3694.JPG
Tack @ROB-1832 för en väldigt trevlig juldeal och ett trevligt bemötande, skönt att återigen ha världen snyggaste kronograf på armen!
Kul och grattis :) Jag förstår att så många köper Speedyn, prisvärd och sjukt mångsidig. Jag högg en Speedy vid förra årets kampanj, den sitter säkert. I år slog jag till på en blå SMP-c. Nu väntar jag bara på leverans. Tack igen @ROB-1832 ;)

Spänner 18 mm ligger på ca 500
Ett viklås får man nog ändå betala 3000-4000 för (nån får gärna bekräfta detta). OBS till viklåset behövs oftast specialband.
Spännen är betydligt billigare än så. Viklås tog Franks ur 5500:- vilket är helt galet dyrt.
Dra iväg ett mail till Eriksons Urhandel och fråga pris vetja.

Hade halvt glömt problemet med Speedmasterlänken, antingen för tight eller för löst :( Någon som har tips på bra läderstraps för klockan och var att köpa dem?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp