Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så klart det är!Jag tycker synd om mig själv. Har spenderat natten med kräksjuk 2-åring. Är det skäl nog att knalla in i butik och köpa en Speedmaster? Jag tror nästan det.
Jag är för fattig.Kan inte alla i denna tråd hjälpa mig att putta @daviden över kanten så att skaffar en speedy? Han bara velar!
Det är absolut skäl nog. Men glöm inte att köpa en hög med armband också, denna skönhet klär i allt. Som du ser.Jag tycker synd om mig själv. Har spenderat natten med kräksjuk 2-åring. Är det skäl nog att knalla in i butik och köpa en Speedmaster? Jag tror nästan det.
Jag är för fattig.
Ska tjacka Musso!Det handlar om prioriteringar. Det har jag läst här på ks. Du får sälja din stekiga BMW!
Ska tjacka Musso!
Äh, dom flesta kan väl få sms-lån idag? Värt varenda öre du får betala i ränta för att få vara en del av gemenskapen i denna tråd!Jag är för fattig.
Va, jag trodde alla admins på KS hade tjänstespeedy! Det bör väl ingå som förmån?Jag är för fattig.
Jag får brödsmulor av kakan!Va, jag trodde alla admins på KS hade tjänstespeedy! Det bör väl ingå som förmån?
Du försökte en gång tvinga mig att tatuera in loggan. Din idé var: "Vi drar över till Köpenhamn och tatuerar in den på dig!"
Ser fram emot valet, posta antingen tatuering eller speedy här i tråden. Bild med båda delar ger stora pluspoängJag får brödsmulor av kakan!
Du försökte en gång tvinga mig att tatuera in loggan. Din idé var: "Vi drar över till Köpenhamn och tatuerar in den på dig!"
Ser fram emot att träffa ett gammalt sjölejon på alkoholsträckan i Helsingör... Kommer bli bra det här. Vi turar. Röd pölse och tattoos.
Låter som en riktigt bra helg i min öron! Hade jag varit i Malmö hade jag tvingat mig med på detta!Det var ju en kanonplan! Du ville ju dessutom inte låta "min" rastafaritatuerare med dimmig blick göra det när du var uppe i Stockholm sist.
Så här gör vi, när jag är i Skåne på fredag så vi får helt enkelt åka över till Helsingör (coolare än Köpenhamn) och låta något gammalt sjölejon gå loss på dig med maskinen. Och sedan firar vi din nya tatuering med ett inköp av en Speedy. Det kommer att bli EPISKT!
Så vackert att man nästan fäller en tår!
Jag kan styra upp en insamling.Jag har på riktigt tänkt tatuera in en Speedy, allt för att få likerekord i denna tråd.
Fuckin awesome! Precis där ska skåpet stå