• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Starten på året känns jäkligt bra första tisdagen! God fortsättning speedy-vänner!
2gT8IIG.jpg

Va, jag trodde alla admins på KS hade tjänstespeedy! Det bör väl ingå som förmån?
Jag får brödsmulor av kakan!
Vi har en policy att antingen har man Speedy eller så tatuerar man in KS-loggan. Jag har båda. @Spencer har det ena. Och @daviden har varken eller. Tjänstefel alltså.
Du försökte en gång tvinga mig att tatuera in loggan. Din idé var: "Vi drar över till Köpenhamn och tatuerar in den på dig!"

Du försökte en gång tvinga mig att tatuera in loggan. Din idé var: "Vi drar över till Köpenhamn och tatuerar in den på dig!"

Det var ju en kanonplan! Du ville ju dessutom inte låta "min" rastafaritatuerare med dimmig blick göra det när du var uppe i Stockholm sist.

Så här gör vi, när jag är i Skåne på fredag så vi får helt enkelt åka över till Helsingör (coolare än Köpenhamn) och låta något gammalt sjölejon gå loss på dig med maskinen. Och sedan firar vi din nya tatuering med ett inköp av en Speedy. Det kommer att bli EPISKT! :D

Det var ju en kanonplan! Du ville ju dessutom inte låta "min" rastafaritatuerare med dimmig blick göra det när du var uppe i Stockholm sist.

Så här gör vi, när jag är i Skåne på fredag så vi får helt enkelt åka över till Helsingör (coolare än Köpenhamn) och låta något gammalt sjölejon gå loss på dig med maskinen. Och sedan firar vi din nya tatuering med ett inköp av en Speedy. Det kommer att bli EPISKT! :D
Låter som en riktigt bra helg i min öron! Hade jag varit i Malmö hade jag tvingat mig med på detta! :cool:

Så här BORDE det se ut på både @daviden och @Spencer :D

IMG_8559.JPG
Så vackert att man nästan fäller en tår! :bawling:

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp