Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon timmes jobb till, sen tar jag också min Speedy till fjälls!Packat in det sista i bilen så nu bär det av mot fjällen över helgen!
Skriv gärna en rad eller två om den där whiskyn sen. Är väldigt nyfiken på denJag var inne på att redan innan jag köpte Speedyn på att byta ut länkarmbandet mot något i läder så fort som möjligt
Men fick inte riktigt tummen ur från början och fundera på om jag verkligen vill ha läder till vardags, för jag börjar bli bekväm att bära metall igen på armen efter många år av läderarmband på tidigare klocka.
Länkarmbandet tillsammans med den bästa julklappen som jag fick lite försenat.
Är en privat utgåva från fars fat.
Jag var inne på att redan innan jag köpte Speedyn på att byta ut länkarmbandet mot något i läder så fort som möjligt
Men fick inte riktigt tummen ur från början och fundera på om jag verkligen vill ha läder till vardags, för jag börjar bli bekväm att bära metall igen på armen efter många år av läderarmband på tidigare klocka.
Skulle egentligen då behöva gå och inhandla någon av de ordinarie utgåvorna av Boxs som också legat på Bourboun-fat på systemet så jag kan jämföra för att du ska få en bättre "review". Men jag skriver några ord i kväll.Skriv gärna en rad eller två om den där whiskyn sen. Är väldigt nyfiken på den
Jag skrev en post för ett par dagar sedan där jag funderade på om jag skulle tröstköpa en Speedy eftersom jag hade tagit hand om kräksjuk 2-åring hela natten. Kräksjukan höll i, så det blev inget den dagen. Igår var det sådant jäkla snökaos att jag inte kände för att sladda in i stan. Jag lyfte istället luren till Rob Engström och frågade om de kunde skicka en. Lite tveksamt kanske eftersom jag aldrig haft en Speedmaster på handleden i nyktert tillstånd. Leverans 24h senare!Första intrycket är kanon. Jag tror jag kommer leva länge med denna. Natot kanske inte är det armband den oftast kommer sitta på, men det får duga idag.
Vilket bra val! Den där kommer du trivas med!Jag skrev en post för ett par dagar sedan där jag funderade på om jag skulle tröstköpa en Speedy eftersom jag hade tagit hand om kräksjuk 2-åring hela natten. Kräksjukan höll i, så det blev inget den dagen. Igår var det sådant jäkla snökaos att jag inte kände för att sladda in i stan. Jag lyfte istället luren till Rob Engström och frågade om de kunde skicka en. Lite tveksamt kanske eftersom jag aldrig haft en Speedmaster på handleden i nyktert tillstånd. Leverans 24h senare!Första intrycket är kanon. Jag tror jag kommer leva länge med denna. Natot kanske inte är det armband den oftast kommer sitta på, men det får duga idag.
Kul att det blev en speedy ändå. Tröstköp ska man inte underskatta!Jag skrev en post för ett par dagar sedan där jag funderade på om jag skulle tröstköpa en Speedy eftersom jag hade tagit hand om kräksjuk 2-åring hela natten. Kräksjukan höll i, så det blev inget den dagen. Igår var det sådant jäkla snökaos att jag inte kände för att sladda in i stan. Jag lyfte istället luren till Rob Engström och frågade om de kunde skicka en. Lite tveksamt kanske eftersom jag aldrig haft en Speedmaster på handleden i nyktert tillstånd. Leverans 24h senare!Första intrycket är kanon. Jag tror jag kommer leva länge med denna. Natot kanske inte är det armband den oftast kommer sitta på, men det får duga idag.
Jag skrev en post för ett par dagar sedan där jag funderade på om jag skulle tröstköpa en Speedy eftersom jag hade tagit hand om kräksjuk 2-åring hela natten. Kräksjukan höll i, så det blev inget den dagen. Igår var det sådant jäkla snökaos att jag inte kände för att sladda in i stan. Jag lyfte istället luren till Rob Engström och frågade om de kunde skicka en. Lite tveksamt kanske eftersom jag aldrig haft en Speedmaster på handleden i nyktert tillstånd. Leverans 24h senare!Första intrycket är kanon. Jag tror jag kommer leva länge med denna. Natot kanske inte är det armband den oftast kommer sitta på, men det får duga idag.
snälla fortsätt med Speedybaden!! Du är min referens sen om min börjar se fuktig ut innanför hesalitet pga att jag tänker börja bada med den.Men får nöja mig med en Speedy GT
Ha en underbar 13 helg på er!
snälla fortsätt med Speedybaden!! Du är min referens sen om min börjar se fuktig ut innanför hesalitet pga att jag tänker börja bada med den.
Det är rätta tag! Bra gjort och stort grattis! Känn dig riktigt välkommen i gänget här!Jag skrev en post för ett par dagar sedan där jag funderade på om jag skulle tröstköpa en Speedy eftersom jag hade tagit hand om kräksjuk 2-åring hela natten. Kräksjukan höll i, så det blev inget den dagen. Igår var det sådant jäkla snökaos att jag inte kände för att sladda in i stan. Jag lyfte istället luren till Rob Engström och frågade om de kunde skicka en. Lite tveksamt kanske eftersom jag aldrig haft en Speedmaster på handleden i nyktert tillstånd. Leverans 24h senare!Första intrycket är kanon. Jag tror jag kommer leva länge med denna. Natot kanske inte är det armband den oftast kommer sitta på, men det får duga idag.
Skriv gärna en rad eller två om den där whiskyn sen. Är väldigt nyfiken på den
Skulle egentligen då behöva gå och inhandla någon av de ordinarie utgåvorna av Boxs som också legat på Bourboun-fat på systemet så jag kan jämföra för att du ska få en bättre "review". Men jag skriver några ord i kväll.
Jag var dum nog att inte köpa in mig på fatet själv så jag har inte backstoryn av just denna. Kan iaf ringa far och fråga vilket recept de har och vilken av de ordinarie grejerna som är mest likt eftersom detta fat är inget som kommer drickas utanför familjen.
Jag kan däremot rekommendera att köpa en av varje utgåva av Box som erbjuds på systembolaget. För det är en hemskt rolig produkt med riktig whisky från Sverige. Därför också mycket Hernö Gin också konsumeras hemma då jag är uppväxt i Härnösand.
De BA o bade! Läcker fanskapet in hos AD o klaga
3576.50Någon som vet model nr på någon speedy med stållänk och glasbaksida ?
Grattis! Kommer den från poormans? Grym boett isf
Speedyn ska faktiskt med mig i backen funderar på köra utanpå skidoverallen
Speedyn funkar perfekt i backen. Snart dags att se hur den står sig på after-skin, men av @Chuck s bilder att döma verkar den hålla måttet!