Clark78
Basic
Inte för att vara sån, men bara för att klockan klarar vatten och visst tryck är det ju inte säkert att det går i valfri vätska .De BA o bade! Läcker fanskapet in hos AD o klaga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte för att vara sån, men bara för att klockan klarar vatten och visst tryck är det ju inte säkert att det går i valfri vätska .De BA o bade! Läcker fanskapet in hos AD o klaga
Håller mig till vätskor människor kan njuta av och bada i. På gott och ontInte för att vara sån, men bara för att klockan klarar vatten och visst tryck är det ju inte säkert att det går i valfri vätska .
Kör på velcro så vi andra får se hur det ser ut!Speedyn ska faktiskt med mig i backen funderar på köra utanpå skidoverallen
Räcker Natot eller ska man köra mån bandet?
Jag gillade faktiskt inte natot (får man ens säga så...?), men jag tror nog att det ska räcka. Om man nu ska envisas med att bära klockan utanpå kläderna, vilket känns väldigt märkligt.Speedyn ska faktiskt med mig i backen funderar på köra utanpå skidoverallen
.........Om man nu ska envisas med att bära klockan utanpå kläderna, vilket känns väldigt märkligt.
Sjukt snygg färg på natot. Vart kommer det ifrån?
Hemmahäng med älskade Speedyn.
Tycker det ser oerhört skumt ut att köra klocka utanpå jackan. Den fyller liksom ingen funktion och då känns det bara konstigt att ha den där. Men kör på om du är bekväm med det!Speedyn ska faktiskt med mig i backen funderar på köra utanpå skidoverallen
Har inte kollat om någon svarat på detta redan.Jag har alltid haft dykare. Min nya Moonwatch är min första "mindre robusta" klocka i form av endast 50m.
Jag är van vid att alltid kunna duscha och även handtvätta mina klockor med tvål och vatten med lagom mycket gnugg runtom boetten och länken.
Pallar Speedyn detta eller riskerar jag att i längden tränga in vatten i klockan? Det är ju en sak att duscha (endast låta duschstrålarna träffa klockan) och att handtvätta klockan med tvål tänker jag.
Bjuder på en kvällsmysbild.
De BA o bade! Läcker fanskapet in hos AD o klaga
https://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/date-day-date/date-chronograph/32330404004001/En fråga till Någon som vet model nr på denna skönhet ?
Här kan du se alla nuvarande referenser av speedy inkl alla olika "moonwatch"Tack en sista fråga Den nya moon watch, finns den i panda dial med sapphire baksida ? Har fått dille på att se uret
Letat men hittar inte om den har glasbaksida ?Här kan du se alla nuvarande referenser av speedy inkl alla olika "moonwatch"
https://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/date-day-date/date-chronograph/32330404004001/
Har letat hela dagen efter en speedmaster med panda dial och showcase back
VAR FINNS DU MIN DRÖMKLOCKA ?
Ser ingen panda black/white dial med showcase back ?Här kanske
https://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/speedmaster-57/product/
Med vänlig hälsning,
Tycker det ser oerhört skumt ut att köra klocka utanpå jackan. Den fyller liksom ingen funktion och då känns det bara konstigt att ha den där. Men kör på om du är bekväm med det!
Gillar bilden! Klart du ska ha en nySlänger in en bild på min gamla. Saknat. Får snart bli en till
Snygg bild! Men den var inte så gammal när du tog bilden, va? Blank och fin.Slänger in en bild på min gamla. Saknat. Får snart bli en till
Sålde min för ett år sedan tror jag. Klockan uttagen 2000 om jag inte missminner mig helt.Snygg bild! Men den var inte så gammal när du tog bilden, va? Blank och fin.
Skönt med nato på vintern, blir inte så kallt. =)Blev en skotertur på fjället denna morgon!
Så jävla synd att pandan inte finns med showcase backSlängde på ett välstoppat svart läder på min Speedy igår; Belv riktigt dressig
Varför vill du ha det? Kan väl alltid ordnas om det är ett måste?Så jävla synd att pandan inte finns med showcase back
Köp ett baklock på bukten och be valfri urmakare montera.Så jävla synd att pandan inte finns med showcase back