Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satte på mitt Seamasterband, mest för att få en bildmässig förnyelse. Trodde inte på det men faktiskt gillar jag resultatet! Egentligen mer än på Seamastern som väl ändå är bäst på länk. Gummi-insida på band är praktiskt och skönt om det är varmt också. Fast det är väl lite för "modernt" för Speedy? Hirsch Robby är modellen. Ha en bra tisdag alla Speedy-vänner!
Helt normalt. Inget att oroa sig för. Bara vrid upp fullt och njut av klockanTänkte höra om kronan, precis köpt ett sprillans ny månklocka och när jag vrider upp klockan så glider kronan tillbaka lite vid varje uppdrag, är det normalt? Tycker mig känt så på mekaniska tidigare
Så var det på min månklocka.Tänkte höra om kronan, precis köpt ett sprillans ny månklocka och när jag vrider upp klockan så glider kronan tillbaka lite vid varje uppdrag, är det normalt? Tycker mig känt så på mekaniska tidigare
Hej hoppsan!Tuesday Ranger.
Det hade vi kunnat sagt till dig redan innan.Det har bara gått två dagar utan Moonwatch och suget är redan tillbaka. Jäkla enabler-forum.
lugn. dom mjuknar på några timmar
Testar mitt Hadley Roma Cordura Grey på Speedyn idag... lite stelt tycker jag vid en första test men det kanske ger sig. Jag gillar textil/canvas-känslan. Det är skinn på baksidan.
Fy på dig!känner mig som en dålig speedy ägare då jag inte alls har tänkt på att använda den idag, jag skäms!
Med all rätta!känner mig som en dålig speedy ägare då jag inte alls har tänkt på att använda den idag, jag skäms!
Än har du några timmar på dig...känner mig som en dålig speedy ägare då jag inte alls har tänkt på att använda den idag, jag skäms!
Bra där. Och som straff får du inte ta av den före nästa tisdag!Tog mig i kragen
Ska försökaBra där. Och som straff får du inte ta av den före nästa tisdag!
Fast det e klart. Det är ju inte mycket till straff... snarare tvärt om...Ska försöka
Lite av ett straff för mig då den tyvärr kommer få mycket repor och smällar under jobbetFast det e klart. Det är ju inte mycket till straff... snarare tvärt om...
Mycket snyggt. Okej att vara sen denna gångTog mig i kragen
Mitt skickas imorrn och är snarlikt Mycket snyggt!