• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

IMG_0249.JPG

Satte på mitt Seamasterband, mest för att få en bildmässig förnyelse. Trodde inte på det men faktiskt gillar jag resultatet! Egentligen mer än på Seamastern som väl ändå är bäst på länk. Gummi-insida på band är praktiskt och skönt om det är varmt också. Fast det är väl lite för "modernt" för Speedy? Hirsch Robby är modellen. Ha en bra tisdag alla Speedy-vänner !
IMG_1631.JPG
IMG_1351.JPG

Satte på mitt Seamasterband, mest för att få en bildmässig förnyelse. Trodde inte på det men faktiskt gillar jag resultatet! Egentligen mer än på Seamastern som väl ändå är bäst på länk. Gummi-insida på band är praktiskt och skönt om det är varmt också. Fast det är väl lite för "modernt" för Speedy? Hirsch Robby är modellen. Ha en bra tisdag alla Speedy-vänner!

Tycker det funkar klockrent! Charmen med Speedy är att den verkligen klär i alla former av band! :)

Tänkte höra om kronan, precis köpt ett sprillans ny månklocka och när jag vrider upp klockan så glider kronan tillbaka lite vid varje uppdrag, är det normalt? Tycker mig känt så på mekaniska tidigare :)

Ser i Omegas FB-tråd att det är många som är upprörda över att George Clooney nu syns mkt med vår favorit - de ska bojkotta, sälja e t c. Ambassadör för Omega har han ju varit ett tag så det kanske har gnällts länge. Om det tilltagit så är det nog många Trumpanhängare och andra som har problem med vänsterliberala Hollywoodkändisar som är extra på G nu.
16265650_10154793402732211_8934824450033325114_n.jpg

George-Clooney-Omega-Speedmaster-ad.jpg

känner mig som en dålig speedy ägare då jag inte alls har tänkt på att använda den idag, jag skäms!

Tillbaka
Topp