D
Deleted member 14209
Guest
Jäklar va läcker!
Tack! Jag håller med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar va läcker!
Du är bortskämd SÅ AVIS
Vad skulle dom ha för den?Är på genomresa i Halmstad och passade på att gå in på Mårtenssons ur. Till min förvåning har de en CK2998 liggande ifall någon är intresserad. Måste väl vara en av de sista i världen från butik?
Vad skulle dom ha för den?
Finns så klart olika skolor/teorier vad gäller detta men jag har hört att manuella urverk mår bra av att laddas åtminstone en gång per månad eller så per rekommendation.
Ja såna vill man naturligtvis undvika att köpa. Nu är ju Speedyn en så pass populär klocka så att risken att den ska bli kvar i butik nån längre period är högst osannolik.Hur är det då med utställningsex hos AD. De kan ju stå stilla i flera år.
Löjligt nöjd med speedyn på armen.
Jag hoppas alla får uppleva detta.
Tackar ödmjukast!Måste vara den ultimata KS speedyn, sjukt fin!
Gööööööööööööttt!!Förväntansfull!
Give me! Tror min speedy behöver bli lite få sig en makeup snart.Förväntansfull!
Fräckt !Titta vad jag hittade. (är kanske inte först men...)
Mag
52 tkr listar den. Tror ej de gå ner på denna då de säker är väl medvetna om tillgången på den.Vad skulle dom ha för den?
Japp så snart bör min 0021 trilla in om de nu levererar dem i nummer ordning =PGööööööööööööttt!!
En jälla massa tavlor i bakgrunden, nu är de igång
Japp så snart bör min 0021 trilla in om de nu levererar dem i nummer ordning =P
Mellan 30-35.000kr är bra. Vintage med alla attribut som en sen sjuttiotalare. Korrekt utförande i avseende vad som satt på 84 or och uppåt. Länk och box med instruktionsbok är/känns kul. Tidigare reffar saknar ofta dessa. Service om den är riktigt utfört kostar omkring 5000kr och bok, cert och instruktionsbok samt länk är säkert 5000kr till. Och endast klocka i det skicket landar nog minst på 25000+.Hej!
Behöver lite hjälp! Vad säger ni speedy-experter om denna? Vad är ett rimligt pris?
Är ute efter en Speedmaster moonwatch från 1990, har hittat en fullset som är nyservad och fått ett nytt plexi.
Sitter skyddsplast över plexit, så nej det är ingen spricka!
Tack KS!
Mvh Emil
Tycker 35' låter väldigt mycket för en klocka som inte är vintage på riktigt och har utbytta visare. För de pengarna får du ju utan problem en helt ny Speedmaster. Max 30' hade jag sagt.Mellan 30-35.000kr är bra. Vintage med alla attribut som en sen sjuttiotalare. Korrekt utförande i avseende vad som satt på 84 or och uppåt. Länk och box med instruktionsbok är/känns kul. Tidigare reffar saknar ofta dessa. Service om den är riktigt utfört kostar omkring 5000kr och bok, cert och instruktionsbok samt länk är säkert 5000kr till. Och endast klocka i det skicket landar nog minst på 25000+.