• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Speedy tisdag!
IMG_1946.JPG

Nytt nato på speedyn idag igen. Börjar få slut på plats att förvara alla naton :p
Tycker färgskalan påminner om gamla 50-60-tals racing emblem och med tanke på speedyns historia passar ju det som handen i handsken.
En kul kuriosa är att @JohnZ postade en bild med ett liknande band för länge sedan och det blev lite av spiken i kistan för min del, jag SKULLE äga en speedy. Idag tycker jag kanske det finns snyggare naton till speedyn, men gillar det riktigt mycket!
7QZuhsr.jpg

Nytt nato på speedyn idag igen. Börjar få slut på plats att förvara alla naton :p
Tycker färgskalan påminner om gamla 50-60-tals racing emblem och med tanke på speedyns historia passar ju det som handen i handsken.
En kul kuriosa är att @JohnZ postade en bild med ett liknande band för länge sedan och det blev lite av spiken i kistan för min del, jag SKULLE äga en speedy. Idag tycker jag kanske det finns snyggare naton till speedyn, men gillar det riktigt mycket!
7QZuhsr.jpg
Även jag föll för den kombinationen när @JohnZ la upp den bilden, förra sommaren tro? Riktigt snyggt iaf till sommaren!

7QZuhsr.jpg
Åh, det hedrar mig! Jag gillar det bandet, fast nog mest på bild. Min låda börjar också bli överfull av alla band:)

Tjenare Speedfreaks!:woot:
Jag är mitt uppe i en utvärdering mellan två reffar av samma modell från ett annat märke och försöker stänga andra intryck ute under tiden så det blir en bild även om jag inte bär den idag...:bag:
IMG_1410.JPG
Du kan ha den i ett snöre runt halsen?
Sätt ihop alla Natos du har och bär den runt magen? Använd fantasin ;)

Tillbaka
Topp