Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör på expy 2:an och sätt på dig speedyn!Tjenare Speedfreaks!
Jag är mitt uppe i en utvärdering mellan två reffar av samma modell från ett annat märke och försöker stänga andra intryck ute under tiden så det blir en bild även om jag inte bär den idag...
Kör på expy 2:an och sätt på dig speedyn!
Även jag föll för den kombinationen när @JohnZ la upp den bilden, förra sommaren tro? Riktigt snyggt iaf till sommaren!Nytt nato på speedyn idag igen. Börjar få slut på plats att förvara alla naton
Tycker färgskalan påminner om gamla 50-60-tals racing emblem och med tanke på speedyns historia passar ju det som handen i handsken.
En kul kuriosa är att @JohnZ postade en bild med ett liknande band för länge sedan och det blev lite av spiken i kistan för min del, jag SKULLE äga en speedy. Idag tycker jag kanske det finns snyggare naton till speedyn, men gillar det riktigt mycket!
Åh, det hedrar mig! Jag gillar det bandet, fast nog mest på bild. Min låda börjar också bli överfull av alla bandNytt nato på speedyn idag igen. Börjar få slut på plats att förvara alla naton
Tycker färgskalan påminner om gamla 50-60-tals racing emblem och med tanke på speedyns historia passar ju det som handen i handsken.
En kul kuriosa är att @JohnZ postade en bild med ett liknande band för länge sedan och det blev lite av spiken i kistan för min del, jag SKULLE äga en speedy. Idag tycker jag kanske det finns snyggare naton till speedyn, men gillar det riktigt mycket!
Du kan ha den i ett snöre runt halsen?Tjenare Speedfreaks!
Jag är mitt uppe i en utvärdering mellan två reffar av samma modell från ett annat märke och försöker stänga andra intryck ute under tiden så det blir en bild även om jag inte bär den idag...
Du ska nog vara nöjd om du kan pruta dig ner till runt 35' skulle jag tro. Kanske nån tusenlapp till om du är riktigt smord i munlädret.Tisdag och allt.
Vad är ett rimligt pris för en ny Speedmaster hos AD idag?
Okej, ja upplevelsen att handla helt nytt är inte värt 6-7 tusen för mig så då får jag fundera på någon beggadDu ska nog vara nöjd om du kan pruta dig ner till runt 35' skulle jag tro. Kanske nån tusenlapp till om du är riktigt smord i munlädret.
Borde va min tur med denna snart?Jag kör en gammal goding istället, Speedyn är ju ganska snygg på länk... Varför har jag aldrig den på?
Nu satte du igång ohälsosamma tankar hos mig, har ju faktiskt haft den ett tag och jag skulle nog vilja ha en -69a down the roadBorde va min tur med denna snart?
Byte mot min Tissot säger du. Ja iofs det skulle jag kunna tänka mig.Nu satte du igång ohälsosamma tankar hos mig, har ju faktiskt haft den ett tag och jag skulle nog vilja ha en -69a down the road
Du får testa tjata lite på nästa GTG Kanske ett byte mot din sub?