Gör debut. I Speedytråden. Äntligen!
Och ja, bilen är parkerad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen in i värmen!Gör debut. I Speedytråden. Äntligen!
Mumma!WHAT?! Speedmaster idag igen?!
Jag tror bestämt vi har en 7/7 dagars vecka!
Speedy week!
Grattis är avis, tavlan är fantastisk i solljusetGör debut. I Speedytråden. Äntligen!
Grattis! Snyggt band förresten, varifrån är det?Får väl helt enkelt rätta in mig i ledet Första Speedyn
Fräckt med en "Holy Grail" på KS! Hur och var fick du fatt i den?Finns förmodligen på bild redan i denna tråd men här kommer en bild på min speedmaster day-date 376.0822
Grattis! Snyggt band förresten, varifrån är det?
Får väl helt enkelt rätta in mig i ledet Första Speedyn [/QUOT
Somrigt med blått Nato!
Gratulerar!
Grattis och välkommen till mystråden Numero Uno på KS!Gör debut. I Speedytråden. Äntligen!
Stort Grattis! Och välkommen in i värmen!Får väl helt enkelt rätta in mig i ledet Första Speedyn
Grattis och välkommen till mystråden Numero Uno på KS!
#ST #SpeedyTuesdayTackar!
Men, bara så att jag förstått saken rätt.. Det är tisdag idag? Och tanken är att det är Speedytråden på då?
Btw. Varmt välkommen in i klubben, sekten, familjen.....Gör debut. I Speedytråden. Äntligen!
OBS! Det där blåbäret kommer förmodligen på LÄDER! Missa inte det!Kamrater,
Speedy up!
Glöm inte:
Tisdag 30/5
Är det dags för Sveriges andra ST-GTG/AW i STHL
Anmälan via PM till mig om du vill va med så återkommer jag med plats.
Glam shotOBS! Det där blåbäret kommer förmodligen på LÄDER! Missa inte det!
Sveti Stefan är highlighten i MontenegroSpeedy-Tuesday gäller såklart även utomlands.
Bifogar en bild på gårdagens tripp till Sveti Stefan.