Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det samma klocka som du säljer i den här annonsen: https://klocksnack.se/threads/nos-omega-speedmaster-michael-schumacher-special ?Den här är riktigt snygg tycker jag
Ja det är den.Är det samma klocka som du säljer i den här annonsen: https://klocksnack.se/threads/nos-omega-speedmaster-michael-schumacher-special ?
Får väl säga att ditt totala ignorerande av taggandet i minst-prisvärda-tråden och det fortsatta bumpandet med befintliga bilder på sitt sätt är lite intressantJag tar en ny bild efter jobbet om jag inte glömmer. Ska se på hockey VM.
Fantastiskt kämpat! Gogogo kör en 7 dagars när du väl har flow!Då går vi in på 5:e dagen på speedy week med lika många olika naton använda. Still feeling strong!
Beundransvärt! Själv ballade jag ur redan i onsdags, suget efter min nyinskaffade vittavlade Royal Steel blev helt enkelt för starkt. Kanske inte värdig att vara med i denna tråd
Dag 5= Speedyfriday Kör Nato dagen och vädret till ära
Då speedyn är mitt senaste nyförvärv så är det kanske inte så konstigt att den följer med mig konstant. Min egna royal steel ligger i sin lilla ask och suktar efter dagsljus.Beundransvärt! Själv ballade jag ur redan i onsdags, suget efter min nyinskaffade vittavlade Royal Steel blev helt enkelt för starkt. Kanske inte värdig att vara med i denna tråd
Precis som föregående talare så är speedyn det senaste jag köpte. Hade nog blivit svårare om man hade ett annat nyförvärv i lådanBeundransvärt! Själv ballade jag ur redan i onsdags, suget efter min nyinskaffade vittavlade Royal Steel blev helt enkelt för starkt. Kanske inte värdig att vara med i denna tråd
Inga problem att göra själv. Om det är senaste reffen har du verktyg i boxen dessutom. Om du känner dig osäker så kan du ju gå till återförsäljaren och be att få se när han gör det, men det är inga konstigheter alls. Du kan tejpa undersidan av luggarna för att det inte ska bli några märken.Tänkte byta till natoband på min speedy i helgen. Någon som har tips? Göra själv eller bättre att be återförsäljaren? (De sa att de gärna gjorde utan kostnad när jag köpte den)