Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis min tanke, snart så!!!Ny uppdatering i mejlkorgen ang. #ST. Det börjar närma sig gott folk.
Full pott!Back in black.
Missade "cropningen" av andra bilden, skall se ut så här istället:Köpte en Seamaster dykare för ett par veckor sedan som kom på en Omega original mesh länk, tyckte så mycket om länken så jag beställde en likadan i 20 mm utförande för att ha till Speedys
Happy Speedy Tuesday på er allihopa
Passar faktiskt oväntat bra på mesh! Men har du monterat länken bakvänt eller vill du ha spännet på det hållet? Tänkte på loggan som är upp och nerKöpte en Seamaster dykare för ett par veckor sedan som kom på en Omega original mesh länk, tyckte så mycket om länken så jag beställde en likadan i 20 mm utförande för att ha till Speedys
Happy Speedy Tuesday på er allihopa
Aha, då är jag med. Blev lurad av bilden.Lyckades få bilden upp och ner jag fotad (iPhone 7) ser jag När jag vrider upp handleden så är loggan rättvänd, i den "ocroppade" bilden så syns tådelen av mina skor uppe i bilden
Precis ALLT funkar på Speedy ... fast gummi lite tveksamt kanske.Passar faktiskt oväntat bra på mesh! Men har du monterat länken bakvänt eller vill du ha spännet på det hållet? Tänkte på loggan som är upp och ner
En verklig skönhet! Jag är glad för din skull att den är hemma igen.Äntligen
Denna pudding har varit borta ett längre tag för service men i morse blev det paketöppning dagen till ära.
145.022 -78
Ligger nåt i det, har sett extremt få kombinationer i tråden som verkligen är skitPrecis ALLT funkar på Speedy ... fast gummi lite tveksamt kanske.
Jag tycker att bruna läderband på speedyn är så jäkla snyggt!!
Behöver ha tips på nya band... Så mina vänner släng gärna upp bilder på era bandlådor!
Jag vill ha handgjorda grejer!!Jag tycker att bruna läderband på speedyn är så jäkla snyggt!!
(Bara lånade bilder från nätat)