Oscar900218
Silver
Vad härligt! Älskar rasselDu kommer inte att bli missnöjd. Bästa mysrasslet som finns!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad härligt! Älskar rasselDu kommer inte att bli missnöjd. Bästa mysrasslet som finns!
Ledsen att säga det men jag tror aldrig att du får 75 000 för den klockan. Jag har förstått att den är en av 500 men ändå, antalet personer som betalar +70' för en automatisk Speedmaster med 3301-verket kan man räkna på en hand.Bilder som tidigare utlovats på min Schumacher Special Edition.
3303 inte 3301.Ledsen att säga det men jag tror aldrig att du får 75 000 för den klockan. Jag har förstått att den är en av 500 men ändå, antalet personer som betalar +70' för en automatisk Speedmaster med 3301-verket kan man räkna på en hand.
3301 eller 3303 spelar ingen roll, 75' är ändå för mycket.3303 inte 3301.
Du behöver inte köpa den finns inget tvång. Mvh.3301 eller 3303 spelar ingen roll, 75' är ändå för mycket.
Lycka till, då...Du behöver inte köpa den finns inget tvång. Mvh.
Därför att jag är värdelös på teknik. Datorer, kameror, mobiler etc. Mvh.Jag skall inte lägga mig i pris diskussionen, men jag har en fråga:
Hur kan man missa skärpan så många gånger och så konsekvent?
Jag bara undrar
//Bosse
Vi i KS mysigaste, trevligaste och mest accepterande trån hjälper såklart till när det behövs!Tack för alls bidrag med band efterlysningen. Nu har tankeprocessen starta! THX
Love IT!!!! Nästan bara därför man äger en SpeedyVi i KS mysigaste, trevligaste och mest accepterande trån hjälper såklart till när det behövs!
Svårvärderad men hittat spår efter sålda exemplar. Catawiki tidigt 2016 slutade på €4400, Ebay 2013 för €4000, 2016 för €4650. Ja, det är DENNA modell. Auktion som är internationell är nog det enda rätta, säger inte att priset inte kan sluta på mer men det dras ju kommission. Rätt pris på KS kanske är nedåt hälften av det begärda?@gabban - ett alternativ kanske vore att kränga den på en auktion?
Självklart ska du ha en speedy!Mitt nästa köp (tror jag)!
Sen är det Speedy GTGMitt nästa köp (tror jag)!
Det gör du rätt i! Kan helt enkelt inte bli fel med en Speedy!Mitt nästa köp (tror jag)!
Sååå snygg, älskar panda. Vilken ref är det? Känner inte igen den
Sen är det Speedy GTG
3570.31 är originalet. Min är servicetavla på en 005.Sååå snygg, älskar panda. Vilken ref är det? Känner inte igen den
Oh ja! Vore ju helt magiskt!!!!! Bra idéBorde dra ihop Sveriges (eller världens) största speedy-gtg i sommar!
Gört!Mitt nästa köp (tror jag)!
Tack Grymt snygg3570.31 är originalet. Min är servicetavla på en 005.
Vart fick du span på den?Måste ha. PM mig om någon fått kölapp men hunnit tröttna!
Nymans Västerås firade Speedmaster 60 år i tisdags.Vart fick du span på den?
Klassiskt = Hesalit och Praktiskt = SafirMed risk för att detta redan har diskuterats några ggr: hesalite vs safir, vad välja?
Hesalit, alltid hesalit när det kommer till Speedyn. Det bidrar med en så mycket trevligare känsla och ser även mycket bättre ut rent kosmetiskt i mitt tycke.Med risk för att detta redan har diskuterats några ggr: hesalite vs safir, vad välja?