Inte OK! Den som väntar på nåt gott väntar ju ALLTID för länge!!!Skulle fått hem Tintin idag men försenades till imorgon pga seg tull
Men glad Speedy Tuesday på er andra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte OK! Den som väntar på nåt gott väntar ju ALLTID för länge!!!Skulle fått hem Tintin idag men försenades till imorgon pga seg tull
Men glad Speedy Tuesday på er andra
Ha Ha! Gulle Dig! Tänk att Hebbe 2.0 är trend setter i Speedytråden!Kram o puss
Omega AD
Såklart vad får man pröjsa för så fina kläder ?Omega AD
Tackar! Jag köpte mitt begagnat och tyvärr avklippt här på forumet.
Jag gav 800:- för mitt. Tror att de listar 2.5K hos AD.Såklart vad får man pröjsa för så fina kläder ?
Runt 2k list...prutaSåklart vad får man pröjsa för så fina kläder ?
Jag hade aldrig sett Omega irl innan och ville inte köpa grisen i säcken. Nu kan jag absolut tänka mig att köpa ett av AD. PM'a om du vill göra på samma sätt så kan du ta över mitt moddade band och känna dig fram först.Såklart vad får man pröjsa för så fina kläder ?
Sweet! Stort grattis och bonuspoäng för det coola ammostrapet.Så då va den hemma!
Min speedy 145,022 Från 94.
Trevligare tisdag får man ju leta efter!
God kväll på er alla speedvänner!
Galet vad omegas boxar vittrar sönder haha... gratulerar riktigt fin!Så då va den hemma!
Gör en fulmodd och sätt in egen glasbaksida istället! Kostar ju inte mycket.Jag vill ha en sandwich men en sådan med hesalitglas och full set är inte lätt gör man bort sig fullständigt med safirglas eller?
Grymt fin! Slit med hälsan.Så då va den hemma!
Så då va den hemma!
Jag vill ha en sandwich men en sådan med hesalitglas och full set är inte lätt gör man bort sig fullständigt med safirglas eller?
Varför bättre tycker du,pga att hesaliten repar så lätt?Safir är bättre enligt mig. Haft typ fem stycken med plexi och nu min första med safir och jag gillar denna bättre än mina tidigare
Varför bättre tycker du,pga att hesaliten repar så lätt?
Har ett svart omega nato så vet hur bra kvalitén är på dem Men tackar ödmjukast för ditt erbjudandeJag hade aldrig sett Omega irl innan och ville inte köpa grisen i säcken. Nu kan jag absolut tänka mig att köpa ett av AD. PM'a om du vill göra på samma sätt så kan du ta över mitt moddade band och känna dig fram först.
Super fräsch! Gillar verkligen länken på den. @FilipF hur blev det med vårt länk byte? Min Speedy blev kvar... didnt have the ballsSå då va den hemma!
Hur många länkbyten hann du med idag
Idag har det varit supersoft. Bara ett byte mellan olika natoband. Inte mycket att skriva hem om.Hur många länkbyten hann du med idag
Måste fan hålla med sett tavlan irl några gånger med safir och den blir mer närvarandeDels det men tavlan blir lite annorlunda med safir och jag tycker helt ärligt den blir snyggare. Gillar man vintage så gillar man det antagligen inte lika mycket som plexi men det blir en "modern" klocka jämfört med plexivarianten fast behåller fortfarande original utseendet till 99 % Svårt att förklara..
Jo, för all del. Det svarta som följde med stora boxen har jag också. Men jag är så nördig att jag aldrig tagit ur det.Har ett svart omega nato så vet hur bra kvalitén är på dem Men tackar ödmjukast för ditt erbjudande
Dels det men tavlan blir lite annorlunda med safir och jag tycker helt ärligt den blir snyggare. Gillar man vintage så gillar man det antagligen inte lika mycket som plexi men det blir en "modern" klocka jämfört med plexivarianten fast behåller fortfarande original utseendet till 99 % Svårt att förklara..
Ändå kul att man kan uppleva detta så pass olika. Jag hade testat klockan med safir innan plexi och älskade den, men när jag senare testade den med plexi föll jag pladask och visste att jag behövde just den i mitt liv.Måste fan hålla med sett tavlan irl några gånger med safir och den blir mer närvarande