• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Kram o puss :)
IMG_0320.JPG
Ha Ha! Gulle Dig! Tänk att Hebbe 2.0 är trend setter i Speedytråden!:woot::D

Jag vill ha en sandwich men en sådan med hesalitglas och full set är inte lätt :( gör man bort sig fullständigt med safirglas eller?

Varför bättre tycker du,pga att hesaliten repar så lätt?

Dels det men tavlan blir lite annorlunda med safir och jag tycker helt ärligt den blir snyggare. Gillar man vintage så gillar man det antagligen inte lika mycket som plexi men det blir en "modern" klocka jämfört med plexivarianten fast behåller fortfarande original utseendet till 99 % Svårt att förklara..

IMG_4256.JPG

Senast ändrad:
Jag hade aldrig sett Omega irl innan och ville inte köpa grisen i säcken. Nu kan jag absolut tänka mig att köpa ett av AD. PM'a om du vill göra på samma sätt så kan du ta över mitt moddade band och känna dig fram först.
Har ett svart omega nato så vet hur bra kvalitén är på dem ;) Men tackar ödmjukast för ditt erbjudande :)

Dels det men tavlan blir lite annorlunda med safir och jag tycker helt ärligt den blir snyggare. Gillar man vintage så gillar man det antagligen inte lika mycket som plexi men det blir en "modern" klocka jämfört med plexivarianten fast behåller fortfarande original utseendet till 99 % Svårt att förklara..

IMG_4256.JPG
Måste fan hålla med sett tavlan irl några gånger med safir och den blir mer närvarande

IMG_4256.JPG

Måste fan hålla med sett tavlan irl några gånger med safir och den blir mer närvarande
Ändå kul att man kan uppleva detta så pass olika. Jag hade testat klockan med safir innan plexi och älskade den, men när jag senare testade den med plexi föll jag pladask och visste att jag behövde just den i mitt liv.

Tillbaka
Topp