• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Frän
Min första speedmaster. Tänkte att då får man ta i lite..
2CC28994-9C39-4FFB-BA34-6698CADB92B6.jpeg

AFC32731-A517-4FFA-A7F5-EDC775D8E554.jpeg

C5873FA8-2E25-4783-841C-9B5B33DB2015.jpeg

D8DC8C28-6951-48C6-9A3E-D9B4DC065292.jpeg

1BEAF8FB-55B6-4ADD-A9BF-66FB2BA88B7C.jpeg

B06F9A8A-1C36-4AE0-9C37-838DC86E2553.jpeg
Frän!

Grattis till er båda igen och varmt välkomna in i den trevligaste tråden på KS. En av er för andra gången ;) @Fixxxer jag skulle också slå ett slag för att duktiga läderknåpare på forumet. Tyvärr har Rogart slutat med band, men finns många andra duktiga.

Nja, inte min kopp av te riktigt. Då finns det bättre limiterade. Nån prisuppgift?
List 57800:- Den är helt säkert jättefin, keramisk tavla och bezel + det som ser ut som guld skall också vara det. Men i fallet Speedy Pro så föredrar jag ändå standardmodellen med hesalit. Dom enda LE som egentligen riktigt höjer min puls är Speedy Tuesday och Silver Snoopy (är ju inte ensam om det med tanke på vad dom betingar).

List 57800:- Den är helt säkert jättefin, keramisk tavla och bezel + det som ser ut som guld skall också vara det. Men i fallet Speedy Pro så föredrar jag ändå standardmodellen med hesalit. Dom enda LE som egentligen riktigt höjer min puls är Speedy Tuesday och Silver Snoopy (är ju inte ensam om det med tanke på vad dom betingar).
Håller med, som fristående klocka kommer den säkert vara fin, men blir automatiskt att man jämför med originalet. Gillar inte riktigt när det blir så mycket guld detaljer med tavla, visare, logga och subials till en stålboett. Men kan tänka mig att set finns dom som faller för det istället.

Den nya Apollo 17 var inte alls min kopp te. Angående LE's så tycker jag att Apollo 11 40th är jäkligt läcker. Känns som stilfulla add-ons rent utseendemässigt. Här har man inte överjobbat. De röda detaljerna höjer den jättemycket i mina ögon. Nästan så jag föredrar den över den vanliga.

IMG_2306.JPG
Förutom 'den vanliga, så tycker jag att denna är jäkligt läcker.

Den nya Apollo 17 var inte alls min kopp te. Angående LE's så tycker jag att Apollo 11 40th är jäkligt läcker. Känns som stilfulla add-ons rent utseendemässigt. Här har man inte överjobbat. De röda detaljerna höjer den jättemycket i mina ögon. Nästan så jag föredrar den över den vanliga.

IMG_2306.JPG
Förutom 'den vanliga, så tycker jag att denna är jäkligt läcker.
Jag har faktiskt alltid gillat just denna versionen, även om jag kan tycka att Apollo 11 loggan är att ta i lite väl mycket. Men de röda detaljerna på tavla och sekundvisare är magiska och något jag tycker de kunde erbjuda även på ”vanliga” Speedmaster.

Tillbaka
Topp