Frän
Frän!Min första speedmaster. Tänkte att då får man ta i lite..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frän!Min första speedmaster. Tänkte att då får man ta i lite..
Grattis och välkommen tillbaks!Blev dubbelt nytt idag!
Välkomna mig tillbaka är ni snälla!
Funkar perfekt som beater!
Blev dubbelt nytt idag!
Välkomna mig tillbaka är ni snälla!
Min första speedmaster. Tänkte att då får man ta i lite..
Grattis till er båda!
GALEN!!!Min första speedmaster. Tänkte att då får man ta i lite..
Köpt?GALEN!!!
Nej, prövade den under något event tidigare iår. Storleken kändes helt rätt!
Riktigt härlig patina på den!Ha en härlig speedytisdag KS!
Håller med till fullo, galet vacker design!GALEN!!!
Nja, inte min kopp av te riktigt. Då finns det bättre limiterade. Nån prisuppgift?Vad tycker ni om denna nya limiterade Apollo 17?
Jag gillar den. Den är ju blåVad tycker ni om denna nya limiterade Apollo 17?
List 57800:- Den är helt säkert jättefin, keramisk tavla och bezel + det som ser ut som guld skall också vara det. Men i fallet Speedy Pro så föredrar jag ändå standardmodellen med hesalit. Dom enda LE som egentligen riktigt höjer min puls är Speedy Tuesday och Silver Snoopy (är ju inte ensam om det med tanke på vad dom betingar).Nja, inte min kopp av te riktigt. Då finns det bättre limiterade. Nån prisuppgift?
Håller med, som fristående klocka kommer den säkert vara fin, men blir automatiskt att man jämför med originalet. Gillar inte riktigt när det blir så mycket guld detaljer med tavla, visare, logga och subials till en stålboett. Men kan tänka mig att set finns dom som faller för det istället.List 57800:- Den är helt säkert jättefin, keramisk tavla och bezel + det som ser ut som guld skall också vara det. Men i fallet Speedy Pro så föredrar jag ändå standardmodellen med hesalit. Dom enda LE som egentligen riktigt höjer min puls är Speedy Tuesday och Silver Snoopy (är ju inte ensam om det med tanke på vad dom betingar).
Får lite vibbar av denna som jag tycker flyger bättre.Vad tycker ni om denna nya limiterade Apollo 17?
Jag har faktiskt alltid gillat just denna versionen, även om jag kan tycka att Apollo 11 loggan är att ta i lite väl mycket. Men de röda detaljerna på tavla och sekundvisare är magiska och något jag tycker de kunde erbjuda även på ”vanliga” Speedmaster.Den nya Apollo 17 var inte alls min kopp te. Angående LE's så tycker jag att Apollo 11 40th är jäkligt läcker. Känns som stilfulla add-ons rent utseendemässigt. Här har man inte överjobbat. De röda detaljerna höjer den jättemycket i mina ögon. Nästan så jag föredrar den över den vanliga.
Förutom 'den vanliga, så tycker jag att denna är jäkligt läcker.
Vilken ref har du? Jag tycker att verktyget som medföljer i senaste stora boxen funkar fint. Visst, det är ju lite pillrigt förstås...
Efter en hel del svärande är länken tillbaka. Vad rekommenderar ni för verktyg för att undvika svordomar vid nästa byte?