• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Håller med föregående talare om att verktygen som följer med funkar fint. Sedan att man har rätt bandstift för länken, de är kortare har jag för mig.

Håller med föregående talare om att verktygen som följer med funkar fint. Sedan att man har rätt bandstift för länken, de är kortare har jag för mig.
Så är det. Rätt stift är viktigt. De till Nato är längre än de till länk.
Sen är ju detta ett förträffligt verktyg som gör bytet busenkelt.
IMG_4197.JPG
IMG_4198.JPG

Det förklarar att jag fick med ett par extra bandstift när jag köpte natot. Antar att de extra bandstiften i lådan är längre också. Men det har fungerat perfekt för undertecknad att använda ”länkstiften” även till natobanden. Är det nu man ska börja noja, eller är det bara att byta direkt? :D

Tillbaka
Topp