Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så är det. Rätt stift är viktigt. De till Nato är längre än de till länk.Håller med föregående talare om att verktygen som följer med funkar fint. Sedan att man har rätt bandstift för länken, de är kortare har jag för mig.
Ja, den där rackaren är ju förstås en otroligt smart produkt!Så är det. Rätt stift är viktigt. De till Nato är längre än de till länk.
Sen är ju detta ett förträffligt verktyg som gör bytet busenkelt.
3570.50. Så inget verktyg medföljde tyvärr.Vilken ref har du? Jag tycker att verktyget som medföljer i senaste stora boxen funkar fint. Visst, det är ju lite pillrigt förstås...
Är nog snyggast till den där klockan, bandet ser sjukt högkvalitativt ocksåKorspost, tillbaka på originalbandet.
Ja, det är väldigt mjukt och bekvämt. Pluspoäng för gummiinlägget för hålen.Är nog snyggast till den där klockan, bandet ser sjukt högkvalitativt också
Bytte länk mot läder. Vad säger expertpanelen?
http://i.imgur.com/38CHSdW.gifvHur känner ni Speedmaster-ägare över att Speedmastern aldrig vart på månen?
Hur känner ni Speedmaster-ägare över att Speedmastern aldrig vart på månen?
God morgon denna Speedytuesday!
Håller med föregående talare om att verktygen som följer med funkar fint. Sedan att man har rätt bandstift för länken, de är kortare har jag för mig.
Välkommen till den bästa tråden på KSFinns värre saker än att göra trådpremiär i speedytråden på en speedytuesday.
Äntligen!
Är det den bruntavlade varianten? Eller luras ljuset? Välkommen förrestenFinns värre saker än att göra trådpremiär i speedytråden på en speedytuesday.
Äntligen!
Det kan man säga. Missad returpolicy eller trippelbump då kan hamnar man här:Finns värre saker än att göra trådpremiär i speedytråden på en speedytuesday.
Äntligen!
Är det den bruntavlade varianten? Eller luras ljuset? Välkommen förresten