OWG och inte med en Speedy? Du hör ju själv hur galet det låter? Vi ses här igen om några veckor när du tagit förnuftet till fångaKamrater,
Det är med stor sorg i hjärtat jag måste meddela att våra vägar kommer att skiljas åt här.
Som många redan sett/vet har blåbäret stiftar sig en ny bekantskap och detta är den sista Speedy Tuseday vi kommer uppleva tilsammans.
Speedmaster är verkligen en underbar klocka. Storleken, utseendet, historian, allt är fantastiskt med den!
Varför skiljs vi åt då?
Det har varit en intensiv kärleksaffär men sen seamastern kom in i bilden har vi vuxit ifrån varandra. Ingen speedy förtjänar att ligga oanvänd, så därför får hon göra en annan person lycklig istället för mig. En forumkollegas kompis har fattat tycke för henne och jag hoppas kommer behandla henne väl. Får se om vi ser henne här på forumet eller om världen utanför hägrar mer.
I framtiden kommer jag garanterat att ha ytterligare en Speedmaster, det måste man ha, men just nu ska jag pröva OWG ett tag.
Lägger upp några an mina favoritbild från arkivet på henne idag och vi tackat för oss.
Fortsätt göra detta till KS mysigaste tråd!
Over and out!
Ed White hälsar