Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sub och Speedy är en utmärkt duo.Min 145.022 från -91/92. Svär jag i kyrkan om jag säger att jag funderar på att låta den gå för att göra plats på armen åt en sub?![]()
![]()
Absolut inte. Alla vägar leder till Rom och det samma gäller även för en Speedmaster. Med det sagt, kör på!Min 145.022 från -91/92. Svär jag i kyrkan om jag säger att jag funderar på att låta den gå för att göra plats på armen åt en sub?![]()
![]()
Låter som en fantastisk idé! Du för räkna med en relativt stor prisskillnad för en 321a kontra 861. Är det någon specifik referens som är av intresse? Själv kliar det i fingrarna för en Ed White (105.003) men tackar inte nej till en 105.012 eller 145.012 hellerTankarna går följande just nu: Sälja min första vintage speedy från 71 och lägga till för ett bra exemplar av en 321a. Nån som varit i en liknande situation och inte riktigt vetat vad man själv ska göra?
Trevlig kväll!
Någon som kan komma med råd ang. denna?
https://www.ebay.com/itm/OMEGA-SPEE...742136?hash=item440ef56ff8:g:AucAAOSwmOJZ8z-m
Får bra vibbar från säljaren, men (jag är långt ifrån en expert) boet känns som att det är ganska så kraftigt polerat?
Go, or NO Go?
Jo jag är mycket väl medveten om det och därmed har jag ingen riktig stress utan kommer rätt objekt upp är jag väl villig att flippa den! Jo en Ed White hade väl varit drömmen men hade nöjt mig gott o väl med en 145.012Låter som en fantastisk idé! Du för räkna med en relativt stor prisskillnad för en 321a kontra 861. Är det någon specifik referens som är av intresse? Själv kliar det i fingrarna för en Ed White (105.003) men tackar inte nej till en 105.012 eller 145.012 heller![]()
Tankarna går följande just nu: Sälja min första vintage speedy från 71 och lägga till för ett bra exemplar av en 321a. Nån som varit i en liknande situation och inte riktigt vetat vad man själv ska göra?
Trevlig kväll!
Härlig baksida
Härlig baksida![]()
Är det någon klocka du inte har? Fetaste samlingen ever!!!![]()
Sant! Kör baraHar gått i samma tankar, funderat på att släppa min 70talist mot en -69 med straight writing. Kan inte heller riktigt bli klok på vad jag vill göra, så mycket annat jag också vill testa så tror det får vänta dock.![]()