Cool speedmaster, är den ny?Sorry!
Glömde bort att det var tisdag igen !
Någon måste påminna mig för annars verkar det kört för min del !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool speedmaster, är den ny?Sorry!
Tyvärr inte. Går att köpa lås med glidelock till annan modell för att få bättre justering.Finns halva länkbitar till nyaste speedmaster-länken? Får inte till nån bra fit med den högst begränsade möjligheten till finjustering.
Ska försöka komma ihåg att påminna dig på måndagarSorry!
Tyvärr inte. Går att köpa lås
Ska försöka komma ihåg att påminna dig på måndagar
Tack för svar, knepigt.Tyvärr inte. Går att köpa lås med glidelock till annan modell för att få bättre justering.
Ska försöka komma ihåg att påminna dig på måndagar
Du är nåt på spåret (nä fy faan...)Speedyn går som på räls denna tisdag
Ja, jag vet att skämtet var fruktansvärt
Använde nästan det skämtet i "dagens klocka"-tråden Känner mig mer som Göteborgare än någonsin tidigare just nuDu är nåt på spåret (nä fy faan...)
Haha,ungefär som "tjena har ni reker?, Reker????, ja såna man eter, Maneter??????" Stockholmare i Gbg...Använde nästan det skämtet i "dagens klocka"-tråden Känner mig mer som Göteborgare än någonsin tidigare just nu
Grym dinka ändå mannen! Och du har ju kvällen på dig att köra speedy ocksåSorry!
Någon måste påminna mig, för annars verkar det kört för min del !
006?Ha en underbar tisdag, Speedfreaks!