Cool raket! Får man be om en bild på hela?Ha en fin #ST!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool raket! Får man be om en bild på hela?Ha en fin #ST!
Kommer här!Cool raket! Får man be om en bild på hela?
Riktigt ball! Tack! Var hittar man sån?Kommer här!
Vänd på din klocka så får du en hint....Riktigt ball! Tack! Var hittar man sån?
På månen?Vänd på din klocka så får du en hint....
NASA!På månen?
Kom med klockan. Maxat fullset Lösköp, vet inte.Riktigt ball! Tack! Var hittar man sån?
Utgår ifrån att det är raketen du avser, såg den senast i en affär i Gamla Stan (Stockholm) för ett par veckor sedan, kommer tyvärr inte ihåg vilken Tror även att den kan ha funnits på Science Fiction bokhandeln i Gamla Stan. Om jag går förbi affären igen så ska jag lägga namnet på minnet eller kanske köpa en raket själv då den är så coolRiktigt ball! Tack! Var hittar man sån?
Grym dinka ändå mannen! Och du har ju kvällen på dig att köra speedy också
Utgår ifrån att det är raketen du avser, såg den senast i en affär i Gamla Stan (Stockholm) för ett par veckor sedan, kommer tyvärr inte ihåg vilken Tror även att den kan ha funnits på Science Fiction bokhandeln i Gamla Stan. Om jag går förbi affären igen så ska jag lägga namnet på minnet eller kanske köpa en raket själv då den är så cool
Art and Office skulle det kunna vara?
http://www.artandoffice.se/news/ny-upplaga-med-raketer?tm=
Mitt i prickArt and Office skulle det kunna vara?
http://www.artandoffice.se/news/ny-upplaga-med-raketer?tm=
Åh! Tack för svaret.Utgår ifrån att det är raketen du avser, såg den senast i en affär i Gamla Stan (Stockholm) för ett par veckor sedan, kommer tyvärr inte ihåg vilken Tror även att den kan ha funnits på Science Fiction bokhandeln i Gamla Stan. Om jag går förbi affären igen så ska jag lägga namnet på minnet eller kanske köpa en raket själv då den är så cool
Lite senare än era alla andra moonwatch freaks! Fast bättre sent än aldrig heter det ju !
Så jädra gött att Affe kommer återkommer två (?) tisdagar irad!!
Jag ska göra mitt bästaSka försöka att komma ihåg det själv nästa tisdag, annars skulle Dennta försöka att komma ihåg och påminna mig !
Sådär ja! Sitter ju som en smäck! hur känns det nu då?Packade precis upp denna
Grattis! Nu får du ta väl hand om den.Packade precis upp denna