Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns det någon AM-tillverkare som är erkänt duktig gällande Nato? Alltså typ lite premium utan att vara lika dyra som original-Omega.
Phoenix är riktigt bra, men finns inte så många varianter. Monkeyswag gillar jag också och även zuludiver ligger i min topp 3.Finns det någon AM-tillverkare som är erkänt duktig gällande Nato? Alltså typ lite premium utan att vara lika dyra som original-Omega.
Haha.... satan vad ful Men innovativt!
@Singular's "NATO SUPER" är väldigt nära Omegas original i både kvalitet, glans och utseende.Finns det någon AM-tillverkare som är erkänt duktig gällande Nato? Alltså typ lite premium utan att vara lika dyra som original-Omega.
@Singular's "NATO SUPER" är väldigt nära Omegas original i både kvalitet, glans och utseende.
http://www.singularstraps.se/products/nato-super
Du har väl 2 lägen i det låset du har? Annars går det komplettera med låset som är till SM300Då får jag äntligen posta i denna eminenta tråd. Har länge kännt att jag återigen måste äga denna klassiker! En fråga bara, är det någon som vet om man kan byta låset till det nya som har mikrojusteringen?
Jo, visst är det ett litet spelrum med de två hålen, men lite pilligt om man behöver lite mer eller mindre just nu.Du har väl 2 lägen i det låset du har? Annars går det komplettera med låset som är till SM300
Snyggt! Vad är det för band?Första posten i tråden men har suktat efter en Speedmaster länge men en massa andra klockor har kommit i mellan!
Myspys klocka!
Den med safirglas fram och bak har ref-nummer som slutar på .006, vanliga hesalite har ref .005. .006:an har ett dekorerat verk och är rimligtvis lite känsligare för magnetism (?).Vad för Ref har den Omega Speedmaster Professional Moonwatch med Glasbaksida så man kan se urverket? Och vad är skillnaden mot den som inte har det, utan en solid case back?
/Tobias
Snyggt, tack.Den med safirglas fram och bak har ref-nummer som slutar på .006, vanliga hesalite har ref .005. .006:an har ett dekorerat verk och är rimligtvis lite känsligare för magnetism (?).
Snyggt! Vad är det för band?
Kan tipsa om att försöka kolla på både 005 och 006 innan du bestämmer dig. Jag var inställd på 006, men efter att jag fick se dom live valde jag hesalit. Högst personligt, men jag tycker den är snyggare.Snyggt, tack.
Fick nämligen ett jävla sug på en sådan helt plötsligt, haha.
Går till en AD innan jag slår till och väljer vilken jag vill ha. Men först gäller det att få ihop tillräckligt med deg...Kan tipsa om att försöka kolla på både 005 och 006 innan du bestämmer dig. Jag var inställd på 006, men efter att jag fick se dom live valde jag hesalit. Högst personligt, men jag tycker den är snyggare.
För mig att den här videon var uppe för inte länge sedan i tråden. Riktigt bra jämförelse:Vad för Ref har den Omega Speedmaster Professional Moonwatch med Glasbaksida så man kan se urverket? Och vad är skillnaden mot den som inte har det, utan en solid case back?
/Tobias