• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Inte bara speedy tuesday och fettisdag utan även internationella pannkaksdagen! :)
BDE090CB-DBBE-44F1-AFCF-AC283DC377F5.jpeg
Tre bra saker på samma dag!

IMG_20180216_104141.jpg
IMG_20180216_104016.jpg

Så jävla grym den är den här klockan! Det känns som att det är klockornas klocka, finns inte mycket som slår den. Man har kommit till en punkt där man har slutat att leta efter nästa klocka och slutat suktat efter de där ouppnårliga dyra klockorna. Denna är inte direkt billig heller men det går för de flesta om man bara vill, själv hade jag tur som fått aktier via jobbet som bara har stigit de senaste åren så man kan säga att jag har fått den av jobbet. Jag hade aldrig haft möjlighet annars med ett vanligt kneg, två små barn, villa och en studerande sambo...precis att det går runt varje månad. Men tro det eller ej men min sambo sa till mig när jag pratade om denna klockan och Robs december rea att köp den, du lever bara en gång! Trodde hon skulle avförda det helt och hållet och kalla mig idiot som vill lägga så mycket pengar på en klocka! Men där ser man, man känner tydligen inte sin partner helt och hållet :). Det enda jag tittar på nu är komplement till speedyn för denna kommer jag att behålla en lång tid framöver! :)

Något är fel på mig men i nästa vecka landar min fjärde månklocka i ordningen. Tänkte ge det ett försök till.

Finns det någon här som kör svart Racingstrap till sin Speedy (med små hål)? Tar tacksamt emot lite inspiration och bilder innan man drar iväg en beställning från Bulang & Sons på 160€ + frakt :)

Tillbaka
Topp