Welcome to the jungle!Var som barn fascinerad av rymden, och det även nu
Efter ett trevligt möte en KSare sitter nu en .005 från ’17 på armen. Känns bra att vara med i klubben
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Welcome to the jungle!Var som barn fascinerad av rymden, och det även nu
Efter ett trevligt möte en KSare sitter nu en .005 från ’17 på armen. Känns bra att vara med i klubben
![]()
Safirglas ÄR inte i närheten så skönt att stirra påSom nybliven speedyägare är det ju helt omöjligt att inte spamma en sån här tråd. Det jag finner mig själv stirra mest på är faktiskt glaset, så magiskt bra välvning. Både min Panerai och submariner hade fint glas men inte i närheten så sköna att stirra på.![]()
Kul att du gillar länken
Tack för tipset - ska kollas på!Missa inte ikväll Apollo 13 , 23.15 TV3. True story bortsett från festen i början
Skulle haft en snoppy men får nöja mig med ST
![]()
Vilket underbart armband, var köpte du det?
Fick leverans av ett brunt mocka igår. Riktigt snyggt tycker jag!![]()
![]()
10 min kvar! Bond på 4 eller ejMissa inte ikväll Apollo 13 , 23.15 TV3. True story bortsett från festen i början
Skulle haft en snoppy men får nöja mig med ST
![]()
Hallå du är i speedy tråden...förstår att du är förvirrad men här är givetvis rymd och Apollo som gäller10 mon kvar! Bond på 4 eller ej![]()
HihiHallå du är i speedy tråden...förstår att du är förvirrad men här är givetvis rymd och Apollo som gäller
Jag kan fetglömma både Bond och Apollo Tjerringen kom ner och krävde få se VännerST o Bond Nato så är man alltid redo
![]()
Va fan...vilken uppkopplad enhet somhelst löser detta...Jag kan fetglömma både Bond och Apollo Tjerringen kom ner och krävde få se Vänner
![]()
Den surfar jag mitt andra liv på #KSVa fan...vilken uppkopplad enhet somhelst löser detta...![]()
Förmodligen en jättedum fråga, men vad står ST för? Är det en speciell modell av Speedmaster?
mvh
Fredrik