Speedy tisdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Special dag. Välkomnar lillkillen till världen på en ST. Denna speedy är från 2018 och var så klart med vid förlossningen. Får bli grabbens årsklocka om 18-20år.
![]()
Fantastiskt kul! Grattis!Special dag. Välkomnar lillkillen till världen på en ST. Denna speedy är från 2018 och var så klart med vid förlossningen. Får bli grabbens årsklocka om 18-20år.
![]()
Stort grattis!Special dag. Välkomnar lillkillen till världen på en ST. Denna speedy är från 2018 och var så klart med vid förlossningen. Får bli grabbens årsklocka om 18-20år.
![]()
Han valde rätt dag i veckan att komma ut grabbenSpecial dag. Välkomnar lillkillen till världen på en ST. Denna speedy är från 2018 och var så klart med vid förlossningen. Får bli grabbens årsklocka om 18-20år.
![]()
StiligIm the club! Stort sett ny 005:a md reverse panda tavla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
StiligDet är väl samma tavla som till Speedy Tuesday LE om jag inte ser alldeles fel?
![]()
Trevlig tisdag!!
Hade en .005 i ett år, men sålde den för ett år sedan ungefär. Denna från -78 skaffade jag för en månad sedanHade inte du en nyare referens förut?
Hade en .005 i ett år, men sålde den för ett år sedan ungefär. Denna från -78 skaffade jag för en månad sedan![]()
Helt rätt, ångrar det inte en sekund!Denna är mycket charmigare, jag gör nog samma resa snart.
Denna är till salu.Denna är mycket charmigare, jag gör nog samma resa snart.
Denna är till salu.145.022 från 1985
![]()
Stort grattis och välkommen in i värmen!Vad passar bättre på speedytisdag än att hämta ut sin första nya speedy? Grymt nöjd
![]()
Jag hade satsat på en äldre speedy alla dagar i veckan! Mycker charmigare och trevligare klockaJag är lite kluven...på något sätt så känns det bra ändå med att ha en helt ny speedmaster som man kan åldras med tillsammans men samtidigt så är jag sugen på en caliber 321...
Fan att den inte var från 86Denna är till salu.145.022 från 1985
![]()
Haha! Tack men nej tackFan att den inte var från 86antar att du inte är sugen på byte mot en modern speedy?
![]()
Den är så finTrevlig tisdag speedfreaks!
![]()
Im the club! Stort sett ny 005:a md reverse panda tavla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()