E
EltonBelton
Guest
Välkommen i klubben![]()
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen i klubben![]()
Bara att gratulera, min säger "hej"Tack!Var i kontakt med Omega i Monaco som sa senast igår att denna är slutsåld i hela världen. Lite kul att jag sprang på den dagen efter, kunde knappt förstå att det var sant.
Underbart! Vad är det för bok? Känns ju som ett måste för en speedyälskareLite ”bibelstudier” på balkongen denna underbara sommarkväll
![]()
Den heter Moonwatch Only 60 years of Omega Speemaster. Mycket prisvärdbok....dyr men definitivt valuta för pengarna!Underbart! Vad är det för bok? Känns ju som ett måste för en speedyälskare![]()
Stort Grattis till denHär har vi ett wristshot! Väntar på att få flyga upp i luften, 3h lär gå ganska snabbt när jag får leka med denna.![]()
Tackar! Ja, den verkar ju riktigt bra. Får nog bli ett inköp!Den heter Moonwatch Only 60 years of Omega Speemaster. Mycket prisvärdbok....dyr men definitivt valuta för pengarna!
http://www.moonwatchonly.com/
Vart finns du i världen?Tackar! Ja, den verkar ju riktigt bra. Får nog bli ett inköp!![]()
Stockholm!Vart finns du i världen?
Då kan jag agera bibliotek.Stockholm!
Vad snällt! KS-andan!Då kan jag agera bibliotek.![]()
Vore mycket kul, men är det rimligt? Möjligtvis med shield wall...Imorgon startas kronografen efter 90’ för att tima övertiden när Sverige leder med 2-1
![]()
Sommarkvälls-speedy.
![]()
Yes, stämmer.006, Sapphire sandwich?
Vore mycket kul, men är det rimligt? Möjligtvis med shield wall...
![]()
Vad fick dej att välja .006 före .005? Synen av urverket eller reptåligheten på safirglaset? (Eller både ochYes, stämmer![]()
Hej, min vän har hittat en Omega Speedmaster Racing MS hemma och funderar över dess värde.
Finns det någon här som kan bedöma vilket år den är tillverkad, ge en ungefärlig prisklass och om den är av äkta vara? Är väldigt tacksam för svar.
Inte bästa bilderna men har i dagsläget inte kunnat få tag i några av högre kvalité.
Mvh
Den gamla day-date speedyn!?!... Quartz?
Fejk!
0Kr
Tråkigt att höra, tack för snabbt svar. Hur se ni att det är en quartz? Ren nyfikenhet, är nybörjare
Härligt med folk som begriper att Speedmaster är tät och tål att användas.Medelhavet var en lätt match för min speedy. Perfekt badklocka!
Trevlig dag vänner!
![]()