Älskar denna! Hojta när du tröttnat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar denna! Hojta när du tröttnat
Hur långa är inte så långa?Speedy Tuesday på PVD-nato.
Någon som har koll på nato med borstade detaljer, som inte är så långa?
![]()
Dude! Den här bilden har hemsökt mig sen jag såg den.
Bada med läder?Badklockan!
![]()
Du slog väl till på den?Trodde denna var slutsåld överalllt men sprang på den på flygplatsen i Nice
![]()
Även jag sitter på samma bibel. Trodde du redan kunde allt om refen?Lite ”bibelstudier” på balkongen denna underbara sommarkväll
![]()
Jo, det är ju sant men det finns fler sidor i boken än de för 145.012-67Även jag sitter på samma bibel. Trodde du redan kunde allt om refen?![]()
Ska ju enligt Omega vara lugnt att bada med den vanliga speedyn på 50m också..... Så givetvis förutsätter jag att det är OK. Annars har Omega ett garantiärende att lösa.Korspostar:
Hur är det att bada med 60th anniversary Speedyn? WR satt till 60m så antar att det är lugnt
Välkommen i klubbenGivetvis![]()