Djupare vågar du väl.......Hur var det nu vågar man tvätta händerna med en Speedy?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Djupare vågar du väl.......Hur var det nu vågar man tvätta händerna med en Speedy?
![]()
Speddy Tuesday där 1 veckas bad i salt o söt satt sig i bihålorna. Lite sleten...kan även beror på att kroppen är 1 år äldre idag oxå
#speedytuesday
![]()
Snyggt ser riktigt bra ut...Provar nato i sommarvärmen. Önskar er en riktigt bra tisdag!
![]()
Du har en något fuktskada trilogi speedy några inlägg upp....![]()
Har du varit hos rob? I så fall vad sa dem? Hoppas det löser sig!Ligger solen med kronan utdragen.. Åker till Rob e imorgon.
Skickade den till omega.. Om 2-4 veckor får jag svar..Har du varit hos rob? I så fall vad sa dem? Hoppas det löser sig!
Okej men då håller vi tummarna att allt går väl!Skickade den till omega.. Om 2-4 veckor får jag svar..
Exakt! Fick byta till nato från länken, e bra svettigt med en tung länk i denna värmen!När man bytt band får man posta igen, det är sen gammalt!
![]()
Grattis och välkommen in i värmen! Sitter som ett smäck!Får för första gången önska er alla en riktigt snabb tisdag!
![]()
Du har några riktig fina SpeedysFin-Speedy första semestertisdagen till ära.
![]()
Tack, 2998-62. Lite för fin för att jag ska våga använda den. Men kul att ta fram och titta på ett par gånger per år.Du har några riktig fina SpeedysÄr det en 2998-3, 2998-4, 2998-5, 2998-6, 2998-61 eller en 2998-62? Kanske rent utav en 105.002-62? Sak samma, den är i mycket fint skick, bara att gratulera
![]()