Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Speedy funka alla dagar i veckanSpeedy-Thursday funkar ju det med!
![]()
Så sant!Speedy funka alla dagar i veckan![]()
Den är så grym så den fungerar alla dagar i veckan!Speedy-Thursday funkar ju det med!
![]()
Det låter klokt, jag gjorde det beslutet idag. För tredje och sista gången förhoppningsvis.Har börjar sakna speeyn lite faktiskt... kanske ska börja överväga att återgå?
Det finns nån magisk dragning till den!Det låter klokt, jag gjorde det beslutet idag. För tredje och sista gången förhoppningsvis.
Har ev 1 överNågon som har en 1171-länk de vill bli av med?![]()
Inkl ändlänkar? (633)Har ev 1 över![]()
Yes!Inkl ändlänkar? (633)
Skickar PM strax
Vilken app använder du för o kolla tidshållningen?Rätt så jäkla nöjd med denna tidshållning
![]()
![]()
ToolwatchVilken app använder du för o kolla tidshållningen?
Är rikitgt sugen på en speedy! Kanske blir en till jul
Tycker min Ck2998 ref 311.33.40.30.02.001 är grym om du vill ha något lite mer annorlunda mot den "vanliga" månklockan.vilken speedy är ibland dom bättre av dom nya ref? har noll koll och det finns så många
Sjukt egentligen att den kan sitta så jäkla bra på så många olika band.Provat igenom lite olika ”Speedylooks” Har inte alls fått någon feeling för orginallänken, så den är fortfarande oanvänd... Men läder och div nato är ju kanon!
Börjar med dagens utförande och därefter lite diverse!
*jättemycketbilderpåspeedy*
Sjukt egentligen att den kan sitta så jäkla bra på så många olika band.
Provat igenom lite olika ”Speedylooks” Har inte alls fått någon feeling för orginallänken, så den är fortfarande oanvänd... Men läder och div nato är ju kanon!
Börjar med dagens utförande och därefter lite diverse!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()