Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Kom igen. Ut i verktygslådan med dig nu då!!
Du har snyggare kopp än mig dessutomHaha! Kom igen. Ut i verktygslådan med dig nu då!!
![]()
Borde fan få gratis koppar av Mölle krukmakeri så mycket reklam jag gör för dem på insta!!..Du har snyggare kopp än mig dessutom![]()
Sluta lägg upp bilder, börjar sakna denMin första ST, känns skönt att ha kommit in i värmen!Och vad mysigt det är att vrida upp uret på morgonen!
Ha en fin Speedy tuesday!
![]()
Det kommer att dyka upp flerSluta lägg upp bilder, börjar sakna denhaha
Min första ST, känns skönt att ha kommit in i värmen!Och vad mysigt det är att vrida upp uret på morgonen!
![]()
Snyggt! Vad är det för band?Min första ST, känns skönt att ha kommit in i värmen!Och vad mysigt det är att vrida upp uret på morgonen!
![]()
Tack! Haha sorryVälkommen! Och din bild fick mig att fu dra på läder igen.. Hrmf!Jobbigt med så mångsidig klocka...
![]()
Tack!Snyggt! Vad är det för band?
Lite sjukt att man ska behöva lämna ifrån sig en nyköpt klocka på det där viset. Man undrar ju vad de har för kontroller innan de skickar iväg klockorna. Härligt att du är nöjd!Köpte mig en Speedy 005 för drygt en månad sedan. Fick dock tyvärr lämna in den på garantirep redan dagen efter. Sekundvisaren på kronografen var lite böjd i bakkant så när den skulle passera den vanliga minutvisaren fastnade den. Nu är lyckligtvis Speedyn tillbaka och jag är redan lite förälskad. Lagom storlek, riktigt skön länk, lättavläst, tidlös design. Denna kommer få många timmar på handleden![]()
Jag har ett sånt här och det är mycket bra kvalitet på det tycker jag!Nån som provat nåt läder från B&R Bands?
Ser riktigt bra ut
![]()
![]()
![]()
![]()
Bilder från insta..
De där bandet var jag väldigt nära att beställa, kunde dock inte bestämma mig för det bandet eller det ljusare bandet... så det blev aldrig nått. Måste prova ett racing läder!Jag har ett sånt här och det är mycket bra kvalitet på det tycker jag!
![]()