• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

9AA37B13-93E7-4793-9C1F-8AE6B178748D.jpeg

Härmar @RicVin lite :)

Köpte mig en Speedy 005 för drygt en månad sedan. Fick dock tyvärr lämna in den på garantirep redan dagen efter. Sekundvisaren på kronografen var lite böjd i bakkant så när den skulle passera den vanliga minutvisaren fastnade den. Nu är lyckligtvis Speedyn tillbaka och jag är redan lite förälskad. Lagom storlek, riktigt skön länk, lättavläst, tidlös design. Denna kommer få många timmar på handleden :)

Köpte mig en Speedy 005 för drygt en månad sedan. Fick dock tyvärr lämna in den på garantirep redan dagen efter. Sekundvisaren på kronografen var lite böjd i bakkant så när den skulle passera den vanliga minutvisaren fastnade den. Nu är lyckligtvis Speedyn tillbaka och jag är redan lite förälskad. Lagom storlek, riktigt skön länk, lättavläst, tidlös design. Denna kommer få många timmar på handleden :)
Lite sjukt att man ska behöva lämna ifrån sig en nyköpt klocka på det där viset. Man undrar ju vad de har för kontroller innan de skickar iväg klockorna. Härligt att du är nöjd!

Tillbaka
Topp