Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack @raw_tunaKul att du fått denna! Snygg länk oxå! Hur känns den på armen?
Din Ed White är bara helt underbarHa en bra tisdag alla!
![]()
Just det, länken känns mycket trevlig, nättare och lättare än de moderna.Tack @raw_tunaJa, jag är en av 2012 lyckliga ägare som fått klockan väldigt tidigt vad jag kan förstå. Länken är en 1039/516 från slutet av 60-talet som mig veterligen kom till original Ultraman. @Patrik J har en original som har den länken så han kanske vill visa sin klocka idag för oss? Här kommer några bilder på den nyservade klocka som lånat ut länken:
![]()
![]()
![]()
Tack för vänliga ord! Jag är rätt nöjd med den även om jag gärna hade haft ursprungliga visare och krona kvar till den.Din Ed White är bara helt underbarHade gärna haft en likadan själv i samma fina skick
![]()
Vackert!Äntligen här, trevlig Speedy Tuesday.![]()
![]()
Såg nu att den där rackaren har ju DON bezel, det var ju cooltFörsta men inte sista tisdagen den här rackaren sitter på, happy Speedy Tuesday
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Du glömde en bildHappy speedy Tuesday alla!
Snyggt Hasse!Första men inte sista tisdagen den här rackaren sitter på, happy Speedy Tuesday
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ultraman vilar för tillfället upp sig i Ultramangrottan. Det får bli en sketen Mark II i dag.Tack @raw_tunaJa, jag är en av 2012 lyckliga ägare som fått klockan väldigt tidigt vad jag kan förstå. Länken är en 1039/516 från slutet av 60-talet som mig veterligen kom till original Ultraman. @Patrik J har en original som har den länken så han kanske vill visa sin klocka idag för oss? Här kommer några bilder på den nyservade klocka som lånat ut länken:
![]()
![]()
![]()
Snygg klockaTrevlig Speedytisdag!
![]()
Inväntar med spänning!Snygg klockaNär får vi se den på 1171/633 länk?
Riktigt mysig på! En 1450 skulle jag vilja se på å... sålde min :/![]()
Ja, jag gillar länken och tycker den passar mycket bra till ST LE 2 Ultraman![]()