• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Satan vad ful Hodinkees speedy var. Riktigt misslyckad modell. Hade jag sett den utan att veta något om den hade jag trott att det var någon obskyr Speedmaster Racing eller Speedmaster Reduced som floppade kommersiellt, typ Schumachers limited.

En av de mindre vanliga (läs populära ;)) Speedysarna...

20180905-Hemma-182822-2435.jpg
20180905-Hemma-183429-2441.jpg

Håller med, riktigt misslyckad alltså
Lurad alla som har köpt den måste känna sig när det visar sig att de inte alls kan göra en fin hacka på den där fula klockan genom att sälja den om några år, eftersom alla som inte köpt långt dessförinnan insett att det är Kejsarens nya kläder över hela klockan.

Så illa är den inte, Hodinkee. Men inte i min smak heller. Förstår att dom vill göra något eget och något annorlunda än Speedy Tuesday (det har dom ju lyckats med så sett) men helt klart kunde det ha blivit bättre. $6500 + svensk moms blir ju iaf en rejäl prislapp.

Efter en lång tids suktande i denna tråd, många frågor ställda och fantastiska svar varje gång blev det idag min tur. Har länge velat ha månklockan, men andra klockor har av olika anledningar gått före. Nu var det dags. Ser fram emot att åldras med denna skönhet.

73EAF351-A0EE-48B8-A378-26C0C89287FC.jpeg

Vill även tacka @ERIKSON URHANDEL för otroligt bra bemötande. Super service rakt igenom. Hade egentligen tänkt göra affären på Krons men efter lite halvkasst bemötande tappade jag suget. Gick till Erikson och det ångrar jag inte. Rekommenderas starkt!

Efter en lång tids suktande i denna tråd, många frågor ställda och fantastiska svar varje gång blev det idag min tur. Har länge velat ha månklockan, men andra klockor har av olika anledningar gått före. Nu var det dags. Ser fram emot att åldras med denna skönhet.

Vill även tacka @ERIKSON URHANDEL för otroligt bra bemötande. Super service rakt igenom. Hade egentligen tänkt göra affären på Krons men efter lite halvkasst bemötande tappade jag suget. Gick till Erikson och det ångrar jag inte. Rekommenderas starkt!
Grattis och välkommen hit! :)

Grattis o välkommen :)

Den är så sjukt snygg :):omega:
Snart är jag också med i klubben ;)

Tillbaka
Topp