davestoni
Silver
Ultraman på ca 2h och första ST LE på ca 4h har jag för mig.Helt galet, tog ca 20 min med andra ord. Hur lång tid tog det på respektive ST?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ultraman på ca 2h och första ST LE på ca 4h har jag för mig.Helt galet, tog ca 20 min med andra ord. Hur lång tid tog det på respektive ST?
Håller med, riktigt misslyckad alltsåSatan vad ful Hodinkees speedy var. Riktigt misslyckad modell. Hade jag sett den utan att veta något om den hade jag trott att det var någon obskyr Speedmaster Racing eller Speedmaster Reduced som floppade kommersiellt, typ Schumachers limited.
Lurad alla som har köpt den måste känna sig när det visar sig att de inte alls kan göra en fin hacka på den där fula klockan genom att sälja den om några år, eftersom alla som inte köpt långt dessförinnan insett att det är Kejsarens nya kläder över hela klockan.Håller med, riktigt misslyckad alltså
Grattis och välkommen hit!Efter en lång tids suktande i denna tråd, många frågor ställda och fantastiska svar varje gång blev det idag min tur. Har länge velat ha månklockan, men andra klockor har av olika anledningar gått före. Nu var det dags. Ser fram emot att åldras med denna skönhet.
![]()
Vill även tacka @ERIKSON URHANDEL för otroligt bra bemötande. Super service rakt igenom. Hade egentligen tänkt göra affären på Krons men efter lite halvkasst bemötande tappade jag suget. Gick till Erikson och det ångrar jag inte. Rekommenderas starkt!
Grattis o välkommenEfter en lång tids suktande i denna tråd, många frågor ställda och fantastiska svar varje gång blev det idag min tur. Har länge velat ha månklockan, men andra klockor har av olika anledningar gått före. Nu var det dags. Ser fram emot att åldras med denna skönhet.
![]()
Vill även tacka @ERIKSON URHANDEL för otroligt bra bemötande. Super service rakt igenom. Hade egentligen tänkt göra affären på Krons men efter lite halvkasst bemötande tappade jag suget. Gick till Erikson och det ångrar jag inte. Rekommenderas starkt!
Den är så sjukt snyggEfter en lång tids suktande i denna tråd, många frågor ställda och fantastiska svar varje gång blev det idag min tur. Har länge velat ha månklockan, men andra klockor har av olika anledningar gått före. Nu var det dags. Ser fram emot att åldras med denna skönhet.
![]()
Verkligen! Totalt kär i hesalitglaset. Har tidigare bara haft safir på moderna klockor. Förstår verkligen vad alla i denna tråd pratar om nu när den sitter på handleden. Sjukt mysigt.Den är så sjukt snygg
Snart är jag också med i klubben![]()
Båda alternativen fungerar. Ett tips är att lägga ut en köpes-annons. Jag köpte min begagnad här på KSHej
Jag undrar om det går att köpa en 1171 länk hos ad, eller om man bara kan få tag i en begagnad?
...dock inte ljusblå.Matchar nato med jeans idag. Hur många andra klockor flyger på ljusblått nato?
![]()
Frågade när jag var hos Erikson, ca 5000kr för 1171 har jag för mig. AD går alltså bra.Hej
Jag undrar om det går att köpa en 1171 länk hos ad, eller om man bara kan få tag i en begagnad?
Då får du säkert hjälp med monteringen också vilket låter som en bra dealFrågade när jag var hos Erikson, ca 5000kr för 1171 har jag för mig. AD går alltså bra.
Det förstår jag att det gjorts, länk rules![]()
Var förbi favoritbutiken idag och uppgraderade klockan. 420$ plus skatt. De har sålt flera ex av 1171/633 sedan de släppte Ultraman.
Vilken är favoriten? Motivering krävs!Mina två ST LE
![]()
Återkommer när jag kommit på en bra motivering, vet dock vilken som är min favoritVilken är favoriten? Motivering krävs!
Vad är det för band?Bytt om. Ha en fin helg!
![]()
![]()
Tack!Vad är det för band?Jäkligt snyggt!