• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Fortsätter med -65 idag

610B1780-8E19-4370-885C-036B26902C8F.jpeg

Äntligen får man börja posta bilder här, efter många timmar på extrakneget så har man nått målet att skaffa sig en Speedy. Många fler (och bättre) bilder utlovas, men tills vidare får en ws i farten duga, är på shoppingtur med flickvännen:p är fortfarande lite skakis efter att ha lagt så mycket på en klocka men känns riktigt bra när man kollar ned på armen, jag kommer nog inte att ångra mig!
491EC988-7870-4EFE-8D94-6DA3809DD8CB.jpeg

Äntligen får man börja posta bilder här, efter många timmar på extrakneget så har man nått målet att skaffa sig en Speedy. Många fler (och bättre) bilder utlovas, men tills vidare får en ws i farten duga, är på shoppingtur med flickvännen:p är fortfarande lite skakis efter att ha lagt så mycket på en klocka men känns riktigt bra när man kollar ned på armen, jag kommer nog inte att ångra mig!
491EC988-7870-4EFE-8D94-6DA3809DD8CB.jpeg

Så är det, känns så konstigt att lägga ut så mycket pengar. Jag tyckte/kände exakt likadant. Men det går över och så kanske man börjar snegla på klocka nr.2 och nr.3.... Ska man vara lite jordnära så kan man även jämföra med vilken annan hobby som helst och börjar man räkna på kostnader där så ligger inte klockor så farligt långt bort, om man inte ny-shoppar ett par om året förstås.

Så är det, känns så konstigt att lägga ut så mycket pengar. Jag tyckte/kände exakt likadant. Men det går över och så kanske man börjar snegla på klocka nr.2 och nr.3.... Ska man vara lite jordnära så kan man även jämföra med vilken annan hobby som helst och börjar man räkna på kostnader där så ligger inte klockor så farligt långt bort, om man inte ny-shoppar ett par om året förstås.
Ja jag antar att det går över lite, sen har jag tänkt att den här får vara min enda klocka för ett bra tag nu och med det motiverat köpet. Det är ju en hobby och pengarna spenderas på någonting man är intresserad av och får ut glädje från.;)
Bjuder på lite bilder, tog av länken och testar läder istället!
E57AAE98-1EA5-40A6-B5CB-8DFB5EEE088C.jpeg
F89AA0D4-BD90-4198-AFC0-F71F76EEBA98.jpeg
28FCB385-0859-468E-B21C-31F4EA94438F.jpeg

Tillbaka
Topp